مقاله طراحی الگوی سنجش برنامه درسی زاید در نظام آموزش عالی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحی الگوی سنجش برنامه درسی زاید در نظام آموزش عالی ایران دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی الگوی سنجش برنامه درسی زاید در نظام آموزش عالی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگوی سنجش برنامه درسی زاید در نظام آموزش عالی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی الگوی سنجش برنامه درسی زاید در نظام آموزش عالی ایران :

تعداد صفحات :۳۸

هدف از پژوهش حاضرتعیین الگویی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی، به منظور سنجش برنامه درسی زاید در نظامآموزش عالی ایران است. جامعه مورد مطالعه تمامی دانشجویان و استادان ۱۱ دانشگاه دولتی شهر تهران است که، بهمنظور تعیین حجم نمونه از روش نمونه گیری چندمرحله ای استفاده شد؛ در نهایت تعداد نمونه با استناد به جدولکرجسی و مورگان در بین دانشجویان ۳۳۱ نفر و در بین استادان ۵۶ نفر به دست آمد. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامهمحقق ساخته ای بود که گویه های آن از نتایج مصاحبه با ۲۱ نفر صاحبنظر نظام آموزش عالی ایران تدوین شده است.میزان پایایی ابزار طراحی شده به وسیله الفای کرونباخ سنجش و با مقدار ۰.۸۶ تایید شد . به منظور سنجش روایی نیزاز نظر صاحبنظران و استادان برنامه ریزی درسی بهره گرفته شد. همچنین به منظور اطمینان از بخش مدل انداز هگیریاز تحلیل عاملی تاییدی استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS و LISREL انجام شد.نتایج پژوهش، ۹ سازه اثر گذار بر شکل گیری برنامه درسی زاید را از دیدگاه استادان و دانشجویان تایید نمود. در صورتیکه هریک از این سازه های شناسایی شده و نشانگر ها )گویه ، سوالات ( در جهت عکس رسالت های تعیین شده خوددر نظام، عمل نمایند و یا به عبارت دیگردر صورتی که در بطن خود ماهیتی غیر اثربخش داشته باشند از آن به عنوانسازه اثرگذار بر شک لگیری برنامه درسی زاید می توان نام برد. ۹ سازه شناسایی شده به ترتیب شامل”محتوا” “دانشگاه”، “بازنگری” ، “نیازسنجی و ارزشیابی” ، “استاد” ، “سیاست های کلان آموزشی” “طراحان” ، “دانشجو”، و در نهایت”ضعف پویایی بازار” است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.