مقاله نقش تعلل ورزی، خود تنظیمگری و باورهای فرا شناختی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش تعلل ورزی، خود تنظیمگری و باورهای فرا شناختی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش تعلل ورزی، خود تنظیمگری و باورهای فرا شناختی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش تعلل ورزی، خود تنظیمگری و باورهای فرا شناختی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش تعلل ورزی، خود تنظیمگری و باورهای فرا شناختی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه :
تعداد صفحات :۳۳
هدف پژوهش حاضر مقاله نقش تعلل ورزی، خود تنظیمگری و باورهای فرا شناختی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه بود. این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است. جامعهی آماری این پژوهش را کلیه دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهر مشکینشهر در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ تشکیل میدهند. آزمودنیهای پژوهش شامل ۱۲۰ نفر از دانشآموزان دختر شهر مشکینشهر بود که به روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای از بین مدارس این شهر انتخاب شدند. برای جمعآوری دادهها از مقیاس تعلل ورزی دانشآموزان (PASS)، مقیاس خود تنظیمگری، مقیاس باورهای فراشناختی و مقیاس فرسودگی تحصیلی استفاده شد. یافتهها به روش آماری ضریب همبستگی، رگرسیون چندمتغیری و تحلیل مسیر تجزیه و تحلیل شدند. نتایج ضریب همبستگی نشان داد که ارتباط مثبت و معنیداری بین باورهای فراشناختی، تعلل ورزی با فرسودگی تحصیلی وجود دارد (۰۰۱/۰>P). همچنین بین خودتنظیمی با فرسودگی ارتباط منفی و معنیداری وجود دارد (۰۰۱/۰>P). نتایج تحلیل مسیر نشان دادند که تعلل ورزی و باورهای فراشناختی به واسطه خود تنظیمگری بر فرسودگی تحصیلی تأثیر میگذارند. دانشآموزانی که با خود تنظیمگری بیشتر از راهبردهای شناختی و فراشناختی بیشتری استفاده میکردند. تعلل ورزی پایینتری داشتند و در نتیجه پیشرفت تحصیلی آنها بیشتر بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.