مقاله بررسی نقش نظامآموزش مهارتی در کارآفرینی و اشتغال فارغالتحصیلان هنرستانهای فنی و حرفهای شهر اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی نقش نظامآموزش مهارتی در کارآفرینی و اشتغال فارغالتحصیلان هنرستانهای فنی و حرفهای شهر اهواز دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش نظامآموزش مهارتی در کارآفرینی و اشتغال فارغالتحصیلان هنرستانهای فنی و حرفهای شهر اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش نظامآموزش مهارتی در کارآفرینی و اشتغال فارغالتحصیلان هنرستانهای فنی و حرفهای شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش نظامآموزش مهارتی در کارآفرینی و اشتغال فارغالتحصیلان هنرستانهای فنی و حرفهای شهر اهواز :

تعداد صفحات :۳۷

چکیده پژوهش حاضر بـا هـدف شناسـایی نقـش نظـام آمـوزش مهـارتی بـر اشـتغال و پـرورش اسـتعداد کـارآفرینی فارغالتحصـیلان هنرسـتان هـای فنـی و ح رفـه ای و همچنـین بررسـی رابطـ ادراک هنرجویـان از کـلاس هـای مهارتآموزی با استعداد کارآفرینی آنان و تفاوت استعداد کارآفرینی در هنرجویان دختـر و پسـر صـورت گرفتـه است. نمون آماری پژوهش حاضر ۱۶۶ نفر از هنرجویان هنرستانهای شهر اهواز است که با روش نمونـه گیـری خوشهای چند مرحلهای انتخاب شدهاند . روش این پژوهش، توصـیفی و از نظـر هـدف کـاربردی اسـت . بـرای جمعآوری دادهها از دو پرسشنام جامع کارآفرینی دورهام انگلستان با پایـایی ۸۷ /۰ و پرسشـنام سـنجش ادراک هنرجویان با پایایی ۷۸ /۰ استفاده شده است. همچنین برای تحلیل دادهها از دو روش ضریب همبسـتگی پیرسـون و آزمون تی مستقل استفاده شده است. یافتههای این پژوهش حاکی از آن است که (۱ (بین کسـانی کـه آمـوزش کارآفرینی را گذراندهاند (هنرجویان سال سوم) و کسانی که از این آموزش بیبهره بودهاند (هنرجویان سـال دوم ) در استعداد کـارآفرینی تفـاوت معنـادار ی وجـود نـدارد . (۲ (بـین ادراک از کـلاس درس و اسـتعداد کـارآفرینی هنرجویان رابطه معناداری وجود ندارد. (۳ (بین میـانگین اسـتعداد کـارآفرینی هنرجویـان پسـر و دختـر تفـاوت معناداری وجود دارد و این تفاوت به نفع هنرجویان پسر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.