مقاله مدلیابی پیشایندها و پسایندهای جهتگیریهای هدف پیشرفت در دانشجویان: یک تحلیل میانجیگر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلیابی پیشایندها و پسایندهای جهتگیریهای هدف پیشرفت در دانشجویان: یک تحلیل میانجیگر دارای ۴۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلیابی پیشایندها و پسایندهای جهتگیریهای هدف پیشرفت در دانشجویان: یک تحلیل میانجیگر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلیابی پیشایندها و پسایندهای جهتگیریهای هدف پیشرفت در دانشجویان: یک تحلیل میانجیگر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلیابی پیشایندها و پسایندهای جهتگیریهای هدف پیشرفت در دانشجویان: یک تحلیل میانجیگر :
تعداد صفحات :۴۹
مطالعه حاضر با هدف آزمون مدل روابط علی پیشایندها و پسایندهای جهتگیریهای هدفی انجام شد. ۳۰۰ دانشجو (۱۵۰ پسر و ۱۵۰ دختر) به پرسشنامه هدف پیشرفت (AGQ-R) (الیوت و مورایاما، ۲۰۰۸)، مقیاس ارزیابی استرس (SAM-R) (رویلی، رویسچ، جاریکا و واگن، ۲۰۰۵)، پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی (ASEQ) (زاژاکووا، لینچ و اسپنشادی، ۲۰۰۵)، نسخه کوتاه پرسشنامه هیجانهای پیشرفت (AEQ-R) (عبدالله پور، ۱۳۹۴) و ادراک از تأکیدات هدف پیشرفت والدین (PPGE) (فریدل، کارتینا، ترنر و میدگلی، ۲۰۰۷) پاسخ دادند. نتایج نشان داد که رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی و ادراک از تأکیدات هدفی تسلطی والد با اهداف تسلطیِ فراگیران و رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی و ادراک از تأکیدات هدفی عملکردیِ والد با اهداف عملکردی فراگیران مثبت و معنادار بود. همچنین، نتایج نشان داد که رابطه جهتگیری هدفی تسلطمحور با ارزیابی شناختی انطباقی مثبت و معنادار و با ارزیابی شناختی غیرانطباقی منفی و معنادار و رابطه بین هدف عملکردی با ارزیابی شناختی غیرانطباقی مثبت و معنادار و با ارزیابی شناختی انطباقی منفی و معنادار بود. علاوه بر این، نتایج نشان داد که رابطه بین ارزیابی شناختی انطباقی با هیجانهای پیشرفت مثبت، مثبت و معنادار و با هیجانهای پیشرفت منفی، منفی و معنادار و رابطه بین ارزیابی شناختی غیرانطباقی با هیجانهای پیشرفت منفی، مثبت و معنادار و با هیجانهای پیشرفت مثبت، منفی و معنادار بود. درنهایت، از یکسوی، نتایج پژوهش حاضر از نقش تعیینکننده باورهای خودکارآمدی تحصیلی و ادراک از تأکیدات هدفی والدین در پیشبینی جهتگیریهای هدفی فراگیران و از دیگر سوی، از نقش تبیینی جهتگیریهای هدفی فراگیران در پیشبینی ارزیابیهای شناختی و هیجانهای پیشرفت آنها حمایت میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.