مقاله مقایس? تأثیر دو روشآموزشاز طریق شبک? وب و آموزشبه روش سنتی (سخنرانی) بر یادگیری و انگیزشپیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستان مفید شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایس? تأثیر دو روشآموزشاز طریق شبک? وب و آموزشبه روش سنتی (سخنرانی) بر یادگیری و انگیزشپیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستان مفید شهر تهران دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایس? تأثیر دو روشآموزشاز طریق شبک? وب و آموزشبه روش سنتی (سخنرانی) بر یادگیری و انگیزشپیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستان مفید شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایس? تأثیر دو روشآموزشاز طریق شبک? وب و آموزشبه روش سنتی (سخنرانی) بر یادگیری و انگیزشپیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستان مفید شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایس? تأثیر دو روشآموزشاز طریق شبک? وب و آموزشبه روش سنتی (سخنرانی) بر یادگیری و انگیزشپیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستان مفید شهر تهران :
تعداد صفحات :۳۸
چکیدهدر این پژوهش به منظور مقایس تأثیر دو روش آموزش از طریق شبک وب و آموزش به روش سنتی۳۶ دانش آموز به صورت تصادفی از میان دانشآموزان سال دوم دبیرستان مفید انتخاب و به همینروش در دو گروه آزمایش و کنترل جایگزین شدند. ابزار پژوهش شامل آزمونهای پیشرفت تحصییلی،انگیزش پیشرفت و سه پرسشنامه برای اندازهگیری متغیرهای پیشبین بود. نتایج تجزیه و تحلیل داده هاگرو ههای مستقل و تحلیل رگرسیون چند متغیری نشان داد به رغم تأثیر افزایشی t با استفاده از آزمونبین میانگین نمرات دو گروه در میزان یادگیری تفاوت معناداری وجود ندارد و آموزش از طریق وبصرفاً سطوح بالای یادگیری (کاربستن و بالاتر) را تحت تأثیر قرار میدهد . در عین حال آموزش ازطریق وب به طور قابل ملاحظهای موجب افزایش انگیزش پیشرفت تحصیلی می شود و استفاد هغیرمعمول، زیاد و فراغتی از اینترنت با میزان یادگیری رابط معکوس دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.