مقاله MAFMA : تجزیه و تحلیل حالت خرابی چند خصیصه ای مورد کاوی شرکت ایران خودرو : عایق ایزو لاسیون سینه داشبورد خودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله MAFMA : تجزیه و تحلیل حالت خرابی چند خصیصه ای مورد کاوی شرکت ایران خودرو : عایق ایزو لاسیون سینه داشبورد خودرو دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله MAFMA : تجزیه و تحلیل حالت خرابی چند خصیصه ای مورد کاوی شرکت ایران خودرو : عایق ایزو لاسیون سینه داشبورد خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله MAFMA : تجزیه و تحلیل حالت خرابی چند خصیصه ای مورد کاوی شرکت ایران خودرو : عایق ایزو لاسیون سینه داشبورد خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله MAFMA : تجزیه و تحلیل حالت خرابی چند خصیصه ای مورد کاوی شرکت ایران خودرو : عایق ایزو لاسیون سینه داشبورد خودرو :
تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
هدف از این مقاله توسعه یک ابزار جدید تجزیه و تحلیل حالت خرابی و قابلیت اطمینان از طر یق ادغام ابعاد معمول رویه تجزیه و تحلیل بحرانی بودن و حالت معمول خرابی ) ) FMECA با ملاحظات اقتصادی است . در اینجا FMECA به عنوان یک تکنیک تصمیم گیری چند معیاری در نظر گرفته می شود که چهار فاکتور مختلف را ترکیب می نماید : احتمال وقوع خرابی، احتمال عدم تشخیص ، شدت و هزینه مورد انتظار . تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی به منظور هدایت یک تحلیل گر در ابداع یک درجه بندی اولویتی مؤثر و کارآمد در خصوص علل ممکن خرابی اتخاذ می شود . با استفاده از این تکنیک، پارامترها و علل منتخب خرابی در یک ساختار سلسله مراتبی مرتب شده و فقط با استفاده از یک سری قضاوت های زوجی ارزیابی می شوند .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.