مقاله مدلسازی ترمودینامیکی فرایند تولید بنزین از طریق واکنش شکست حرارتی هیدروکربنهای سنگین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلسازی ترمودینامیکی فرایند تولید بنزین از طریق واکنش شکست حرارتی هیدروکربنهای سنگین دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی ترمودینامیکی فرایند تولید بنزین از طریق واکنش شکست حرارتی هیدروکربنهای سنگین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی ترمودینامیکی فرایند تولید بنزین از طریق واکنش شکست حرارتی هیدروکربنهای سنگین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلسازی ترمودینامیکی فرایند تولید بنزین از طریق واکنش شکست حرارتی هیدروکربنهای سنگین :
تعداد صفحات :۱۸
در این مقاله، تعادل ترمودینامیکی فرایند شکست حرارتی هیدروکربن سنگین بهمنظور تولید بنزین مطالعه شده است. محاسبات تعادلی با بهکارگیری روش حداقلسازی انرژی آزاد گیبس صورت گرفته است. وابستگی میزان بازده محصولات، ازجمله بنزین، به شرایط عملیاتی ازقبیل دما (K1200-300)، فشار (atm30-1) و نسبت بخار آب به خوراک (۵/۰-۰) بررسی شده است. نتایج بهدست آمده نشان داد که افزایش دما تأثیر مثبتی در تولید بنزین دارد. بهصورتی که در فشار ثابت atm1، با افزایش دما از K500 تا K800، بازده تولید بنزین از ۵/۴۱ درصد به ۸/۹۲ درصد میرسد. ماهیت گرماگیر واکنش شکست حرارتی هیدروکربنهای سنگین دلیل افزایش بازده بنزین در اثر افزایش دماست. اما، با افزایش فشار در دمای ثابت، از میزان تولید بنزین کاسته میشود و این امر بیانگر تأثیر منفی فشار بر میزان تولید بنزین است. علاوهبر این، بازده بنزین تولیدی با افزایش نسبت بخار آب به خوراک از صفر تا ۵/۰، ۴۵ درصد کاهش داشته است. نتایج حاکی از آن است که بازه دمایی K1200-800، محدوده فشار atm5-1 و عدم حضور بخار آب شرایط عملیاتی بهینه برای تولید بنزین از طریق فرایند شکست حرارتی هیدروکربنهای سنگین است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.