مقاله شبیهسازی فرآیند احتراق موتور دیزلی MTI4.244 به منظور بررسی امکان ارتقاء توان و کاهش آلایندههای آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شبیهسازی فرآیند احتراق موتور دیزلی MTI4.244 به منظور بررسی امکان ارتقاء توان و کاهش آلایندههای آن دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شبیهسازی فرآیند احتراق موتور دیزلی MTI4.244 به منظور بررسی امکان ارتقاء توان و کاهش آلایندههای آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیهسازی فرآیند احتراق موتور دیزلی MTI4.244 به منظور بررسی امکان ارتقاء توان و کاهش آلایندههای آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شبیهسازی فرآیند احتراق موتور دیزلی MTI4.244 به منظور بررسی امکان ارتقاء توان و کاهش آلایندههای آن :
تعداد صفحات :۲۷
از آنجا که افزایش توان و کاهش آلایندههای یک موتور نیازمند طراحی مجدد است، در کار حاضر، موتور دیزلی MTI4.244 ساخت شرکت موتورسازان تبریز، به عنوان موتور پایه مدنظر قرار گرفته تا با شبیهسازی فرآیند احتراق آن در نرمافزار GT-Suite و اتصال آن به مدل پرخوران و تبادل گازجهت شبیهسازی یکپارچه، امکان بهبود عملکردی و کاهش آلایندههای NOx و دوده این موتور بررسی شود. صحهگذاری نتایج این شبیهسازی در سرعتهای مختلف موتور با استفاده از نتایج تجربی صورت گرفته است. سپس تأثیر متغیرهای زمانبندی پاشش سوخت و میزان EGR بر خصوصیات احتراقی، عملکردی و آلایندگی موتور در شرایط تمام بار مطالعه شده است. برای نمونه، در سرعت RPM1350، که سرعت بیشینه گشتاور این موتور است، صرفاً با پیش انداختن زمان آغاز پاشش سوخت به ۲ درجه قبل از نقطه مرگ بالا، توان به میزان ۵۳/۹ درصد افزایش و آلاینده دوده ۸۷/۴۹ درصد کاهش مییابد، که البته همراه با ۱۲/۵۴ درصد افزایش آلاینده NOx است. در انتها، با پیش انداختن پاشش و استفاده همزمان از EGR، کاهش همزمان هر دو آلاینده و افزایش توان به ازای اعمال ۲۰ درصد EGR پیشبینی شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.