مقاله توانمندی و هویت: دو درک متفاوت از امنیت در مکتب کپنهاک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله توانمندی و هویت: دو درک متفاوت از امنیت در مکتب کپنهاک دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله توانمندی و هویت: دو درک متفاوت از امنیت در مکتب کپنهاک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توانمندی و هویت: دو درک متفاوت از امنیت در مکتب کپنهاک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله توانمندی و هویت: دو درک متفاوت از امنیت در مکتب کپنهاک :
تعداد صفحات :۳۶
رقابت و همکاری دو روی سکه روابط بینالملل در طول تاریخ بودهاند. رقابت بهضرورت توجه را معطوف به اهمیت ظرفیتهای مادی میسازد. همکاری از نظر ماهیت، نگاه را به سوی مؤلفههای مترتب به کارگزار سوق میدهد. امنیت به عنوان باارزشترین کالا در چهارچوب تئوریک ساختاری در بطن نظمی برای بازیگر حیات مییابد که او در آن از جایگاهی متمایز برخوردار است. توزیع توانمندیها بهگونهای رقم خوردهاند که برای او نفوذ را پدید آوردهاند. در بطن تأکید بر اهمیت هویت کارگزار در شکل دادن به پدیدهها و حوادث، نظمی در صحنه روابط بینالملل باید حیات یابد که کمترین میزان تعارض هویتی و فزونترین شباهت بینالاذهانی را حیات دهد. چنین نظمی بستر مساعد برای حیات یافتن نیازهای امنیتی را به ۰وجود میآورد. روابط بینالملل مطلوب برای هر بازیگر محققاً بستگی به آن دارد که تا چه حد امکان تحقق امنیت وجود دارد. سؤال مقاله این است که مطلوبترین چهارچوب برای شکل دادن به امنیت کدام است. با درک ماهیت چندبعدی امنیت و اینکه جنبههای مادی و اجتماعی، نقشی تعیینکننده در شکل دادن به این مقوله دارند، فرضیه مقاله تأکید دارد که محیطی با کمترین تعارض هویتی و بالاترین جایگاه برای بازیگر، محققاً مناسبترین فضای امنیتی را حیات میدهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.