مقاله مدیریت دانش مشتری: رویکردی برای ادغام مدیریت دانش و مدیریت روابط با مشتری در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت دانش مشتری: رویکردی برای ادغام مدیریت دانش و مدیریت روابط با مشتری در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت دانش مشتری: رویکردی برای ادغام مدیریت دانش و مدیریت روابط با مشتری در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت دانش مشتری: رویکردی برای ادغام مدیریت دانش و مدیریت روابط با مشتری در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت دانش مشتری: رویکردی برای ادغام مدیریت دانش و مدیریت روابط با مشتری در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی :
تعداد صفحات :۲۴
بهکارگیری نظریههای سازمان و مدیریت، و مدیریت دانش- به ویژه در سازمانهای دانشمحوری همچون کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی- علاوه بر اینکه باعث بهبود عملکرد اینگونه سازمانها میشود، باعث افزایش رضایتمندی کاربران/مشتریان نیز میگردد. با این وجود، بهکارگیری نظامی هدفمند و کارآمد در تعیین نیازمندیها و انتظارات کاربران/مشتریان به منظور دستیابی به رضایت و رفع نیازهای اطلاعاتی آنها تا حدودی نادیده گرفته شده است. نظام مدیریت دانش مشتری[۲](سی.کِی.اِم.) که از همپوشانی بین دو نظام مدیریت دانش و مدیریت روابط با مشتری[۳] (سی.آر.اِم.) بهوجود آمده است میتواند برای دستیابی به این منظور بهکار گرفته شود. در این مقاله سعی شده است تا پس از بررسی نظام سی.آر.اِم.، نظام مدیریت دانش و ارائه دیدگاهی نظاممند و متفاوت نسبت به دیگر نظامهای مرتبط با این دو نظام، جایگاه مدیریت دانش مشتری در مدیریت کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی مورد بررسی قرار گیرد. برای این منظور، پس از بررسی مفاهیم کاربر و مشتری، کاربر/مشتری درونی و بیرونی و انواع دانش مشتری، ضرورت مدیریت دانش مشتری در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی مورد بررسی قرار میگیرد. در پایان با بررسی ویژگیها، مزایا و نیازمندیهای مطرح شده در این راهبرد سازمانی، مدلی متناسب با رسالتها و اهداف کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی ارائه میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.