مقاله پارادایم نظریهای وفادارسازی کاربران کتابخانههای عمومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله پارادایم نظریهای وفادارسازی کاربران کتابخانههای عمومی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پارادایم نظریهای وفادارسازی کاربران کتابخانههای عمومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پارادایم نظریهای وفادارسازی کاربران کتابخانههای عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله پارادایم نظریهای وفادارسازی کاربران کتابخانههای عمومی :
تعداد صفحات :۳۲
هدف: هدف از انجام این پژوهش تبیین مدل پارادایم نظری وفادارسازی[۱] مراجعهکنندگان به کتابخانههای عمومی کرمان است. روش: این پژوهش با رویکرد کیفی و با روش نظری زمینهای[۲] انجام گرفت. شیو گردآوری اطلاعات مصاحب عمیق است که پس از گفتگو با ۱۸ نفر از اعضای کتابخانههای عمومی شهر کرمان، اشباع نظری تحقق یافت. برای تحلیل دادهها از روش کُدگذاری نظری و تحلیل محتوای مصاحبهها استفاده شد. یافتهها: حاصل یافتههای این پژوهش مدل پارادایم نظریهای مشتمل بر شش بخش شامل پدید اصلی، شرایط علّی، زمینهها، راهبردها، مداخلهگرها و پیامدهاست. هر یک از این بخشها شامل مقولهها و زمینههایی است که از مصاحب عمیق با جامعه پژوهش بهدست آمده و شامل موارد مختلف است. در مدل حاصل مقول اصلی، پدید وفادارسازی مراجعهکنندگان به کتابخانههای عمومی شهر کرمان است و از شرایط علّی بهسمت پدید اصلی پژوهش ارتباط داده شده است. این بدان معناست که شرایط گوناگونی در شکلگیری این پدیده نقش دارد. نتیجهگیری: کتابخانهها همانند سایر سازمانهای خدماتی باید به اجرای برنامههای وفاداری بپردازند. برخی از کاربران ممکن است پس از چندبار استفاده از خدمات یک کتابخانه نسبت به آن وفادار شوند و یا هرگز برای استفاده از خدمات کتابخانه به آن رجوع نکنند. نتایج این پژوهش نشان داد «رعایت اصول اخلاقی و انسانی در مواجهه با مراجعهکننده» نقش اساسی در فرایند وفادارسازی دارد و عامل اساسی در جذب مشتری است. همچنین عواملی مانند کیفیت خدمات، طراحیهای داخلی مناسب، تأمین منابع اطلاعاتی متنوع و بهروز، بهرهگیری از فضاهای مجازی باید مدنظر قرار گیرد. [۱]. Building Loyalty [2]. Grounded Theory
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.