مقاله علم اطلاعات و دانش شناسی به مثابه رشته یا میان رشته: مروری مجدد بر مسأله
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله علم اطلاعات و دانش شناسی به مثابه رشته یا میان رشته: مروری مجدد بر مسأله دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله علم اطلاعات و دانش شناسی به مثابه رشته یا میان رشته: مروری مجدد بر مسأله کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله علم اطلاعات و دانش شناسی به مثابه رشته یا میان رشته: مروری مجدد بر مسأله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله علم اطلاعات و دانش شناسی به مثابه رشته یا میان رشته: مروری مجدد بر مسأله :
تعداد صفحات :۲۵
هدف: این پژوهش با هدف بررسی متون و منابع موجود در زمینه مطالعات میانرشتهای بهمنظور تعیین جایگاه علم اطلاعات و دانششناسی در میان ابعاد رشته و میانرشته و پاسخ به این سؤال صورت گرفت: آیا امکان دارد واقعیتی بهنام میانرشته بدون اینکه قبل از آن رشته بودن برای یک حوز علمی محقق شود، بهوجود آید ؟ روش/ رویکرد پژوهش: بهمنظور حصول به نتیج مطلوب، پژوهش بهصورت کتابخانهای و با بررسی و تحلیل متون صاحبنظران و گونههای میانرشته انجام شد. یافتهها: تاکنون هفتگون عمده برای مطالعات میانرشتهای شناسایی شده است: درونرشتگی، بینرشتگی، میانرشتگی، چندرشتگی، تکثررشتگی، فرارشتگی و پسارشتگی که از میان گونههای ذکر شده، تنها دو گون بینرشتگی و میانرشتگی منجر به زایش رشت علمی جدید میشوند و علم اطلاعات و دانششناسی نتیجه هیچ یک از دو گون مذکور نیست. نتیجهگیری: علم اطلاعات و دانششناسی بهلحاظ موضوع و مسئل مورد بررسی، دارای وجه تمایز از دیگر حوزههای علمی است و میتواند بهعنوان یک رشته شناخته شود، زیرا موضوع این علم تنها اطلاعات مضبوط است؛ اما بهدلیل پیچیدگی این مفهوم، محققان این رشته ناگزیر به سمت مطالعات میانرشتهای حرکت کردهاند که نه تنها نقطه ضعفی برای این رشته شمرده نمیشود بلکه سبب رشد و گسترش این حوزه میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.