مقاله خدمات مرجع الکترونیکی شیوه‌های نوین پاسخگویی به پرسش‌های مرجع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله خدمات مرجع الکترونیکی شیوه‌های نوین پاسخگویی به پرسش‌های مرجع دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله خدمات مرجع الکترونیکی شیوه‌های نوین پاسخگویی به پرسش‌های مرجع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله خدمات مرجع الکترونیکی شیوه‌های نوین پاسخگویی به پرسش‌های مرجع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله خدمات مرجع الکترونیکی شیوه‌های نوین پاسخگویی به پرسش‌های مرجع :

تعداد صفحات :۱۸

کتابخانه‌ها در راستای پاسخگویی به پرسش‌‍‌های کاربران از شیوه‌های مختلفی استفاده کرده‌اند و سیر پیشرفت آن‌ها به سوی یافتن راه‌های بهتر پاسخگویی همچنان ادامه دارد. در این میان بخش مرجع کتابخانه‌ها نیز در معرض تغییر و تحول بوده‌اند. تغییر و تحول در بخش مرجع کتابخانه‌ها به مقدار زیادی در نتیجه رشد و پیشرفت فناوری‌های ارتباطی و گسترش شبکه‌ها بوده است. تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بخش مرجع باعث ایجاد نوع دیگری از خدمات مرجع گردیده که از لحاظ ماهوی به دنبال تکمیل خدمات مرجع به شکل سنتی، ولی از لحاظ شکلی با آن متفاوت می‌باشد. این نوع خدمات مرجع، «خدمات مرجع الکترونیکی» نام گرفته‌است. در این مقاله دو شیوه ارائه خدمات مرجع الکترونیکی، یعنی خدمات مرجع از طریق پست الکترونیکی و خدمات مرجع بیدرنگ مورد بررسی قرار خواهند گرفت. شیوه مطالعه، کتابخانه‌ای و هدف مقاله، بررسی مزایا و معایب و افق‌های آینده این نوع از خدمات و ارائه نمونه‌هایی از همکاری بین مؤسسات در انجام آن‌ها می‌باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.