مقاله چالشهای موجود در ارزیابی درونی (مورد گروه های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های دولتی ایران )
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله چالشهای موجود در ارزیابی درونی (مورد گروه های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های دولتی ایران ) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله چالشهای موجود در ارزیابی درونی (مورد گروه های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های دولتی ایران ) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چالشهای موجود در ارزیابی درونی (مورد گروه های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های دولتی ایران )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله چالشهای موجود در ارزیابی درونی (مورد گروه های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های دولتی ایران ) :
تعداد صفحات :۳۶
هدف: هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی چالشهای موجود در ارزیابی درونی گروههای علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی ایران از دیدگاه اعضای هیئت علمی بود. روش: روش پژوهش، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش را ۲۰ گروه آموزشی علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی ایران تشکیل میدهد با توجه به تعداد اندک جامعه، همگی آنها مورد پژوهش قرار گرفتند. برای گردآوری دادهها از پرسشنامه محقق ساخته و بهمنظور تجزیه و تحلیل آنها، از آزمون تحلیل عاملی اکتشافی استفاده شد. یافتهها: یافتههای پژوهش نشان داد استقبال کم گروههای آموزشی به دلیل زیاد بودن ملاکها و نشانگرهای ارزیابی درونی و استفاده کم از نتایج ارزیابی در تصمیمگیریها، از جمله چالشهای ساختاری در ارزیابی درونی این گروههاست. نداشتن تجربه و تخصصکافی برای اجرا، و نبود ثبات مدیریتی در سطح گروه آموزشی و دانشگاه، از جمله چالشهای اجرایی ارزیابی درونی بیان شدهاند. همچنین، مهمترین چالشهای انگیزهای در ارزیابی درونی گروهها به ترتیب شامل: نبود سازو کارهای تشویقی و پاداشدهنده برای اعضای هیئت علمی و مشغلههای اعضای هیئت علمی از قبیل تراکم واحدهای تدریس و فعالیتهای اجرایی بود. نتیجهگیری: ارزیابی درونی به عنوان پایه و اساس تضمین کیفیت، در گروههای آموزشی علم اطلاعات و دانششناسی نظاممند نیست؛ لذا فعالیتهای ارزیابی درونی به شائبه ظاهری بودن دچارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.