مقاله بررسی روش تداخل ترافیکی سوئدی و روش تداخل ترافیکی هلندی به عنوان روش‌های غیر مستقیم ارزیابی ایمنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی روش تداخل ترافیکی سوئدی و روش تداخل ترافیکی هلندی به عنوان روش‌های غیر مستقیم ارزیابی ایمنی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی روش تداخل ترافیکی سوئدی و روش تداخل ترافیکی هلندی به عنوان روش‌های غیر مستقیم ارزیابی ایمنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روش تداخل ترافیکی سوئدی و روش تداخل ترافیکی هلندی به عنوان روش‌های غیر مستقیم ارزیابی ایمنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی روش تداخل ترافیکی سوئدی و روش تداخل ترافیکی هلندی به عنوان روش‌های غیر مستقیم ارزیابی ایمنی :

تعداد صفحات :۱۳

ایمنی تردد عابر پیاده و نرخ بالای تصادفات وسایل نقلیه با عابران که متأسفانه در اغلب موارد منجر به فوت و یا جراحات جدی و دائمی می گردد،توجه زیادی را به خود معطوف داشته است. با بررسی پارامترهای رفتاری عابران پیاده و نحوه رفتار آن ها به هنگام عبور از عرض خیابان و همچنین خصوصیات ترافیکی، می توان آنچه را که بر ایمنی و راحتی عبور عابرانموثر بوده است را شناسایی نمود. تحلیل داده­های تصادفات از گذشته تاکنون به عنوان اصلی­ترین رویکرد در زمینه تحلیل و ارزیابی وضعیت ایمنی تسهیلات ترافیکی مورد توجه بوده است. اما تحلیل ایمنی، تنها با استفاده از داده­های تصادفات معایب و نواقص زیادی را با خود به همراه دارد. تنها با تکیه بر آمار تصادف، در هنگام ارزیابی خطر تصادف در یک مکان خاص و یا در یک وضعیت ترافیک خاص، در بسیاری از موارد اطلاعات کافی در مورد تعریف خطر تصادفو یا فاش­کردن مکانیسم­های زیر­بنایی نا امنی ارائه نمی­شود. به منظور رویارویی با این مسائل، چند روش تجزیه و تحلیل تداخل توسعه یافته اند. این رویکردها بر اساس این ایده بوده است که تداخل فعل و انفعالاتی در ترافیک می باشد (موقعیتی نا امن که در آن برخورد رخ می دهد، اگر یکی یا هر دو کاربر جاده، سرعت و یا جهت خود را تغییر ندهد.) و با خطر تصادف در ارتباط هستند. روش تداخل ترافیکی سوئدی و روش تداخل ترافیکی هلندی از مشهورترین و پرکاربردترین روش های ارزیابی بر اساس تجریه و تحلیل تداخلات می­باشند. در این مقاله این دو روش برای استفاده محققان بصورت جداگانه تشریح شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.