مقاله شاخصهای جمعیت شناختی و ضرورتهای برنامهسازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شاخصهای جمعیت شناختی و ضرورتهای برنامهسازی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شاخصهای جمعیت شناختی و ضرورتهای برنامهسازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شاخصهای جمعیت شناختی و ضرورتهای برنامهسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شاخصهای جمعیت شناختی و ضرورتهای برنامهسازی :
تعداد صفحات :۳۴
مدیریت استراتژیک یکی از مهمترین شاخههای مدیریت است که در طی دو دهه اخیر توسعه روز افزون یافته است. از آنجا که تفکر استراتژیک را «اقدام در زمان حال در پرتو بصیرت روشن نسبت به آینده» تعریف کرده اند؛ بصیرت روشن نسبت به آینده، به معنای آگاهی از محیط آینده، و آگاهی از عملکرد سازمان در آینده است. از این رو برنامه ریزی محتوایی برنامههای رسانه باید برگرفته از شاخصهای مختلف محیطی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و… باشد تا علاوه بر رضایت مندی مخاطبان، هر یک از گروههای سنی نیز از برنامههای رسانه بطور مطلوب بهره مند شوند.
در این مقاله با تأکید بر شاخصهای جمعیتی به عنوان یکی از مهمترین ساز و کارهای برنامهسازی، توجه دستاندرکاران رسانه را به این مهم جلب مینماید تا از طریق آن نقشه راه و افق محتوایی برنامهها در صدا و سیما روشنتر ترسیم گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.