مقاله جایگاه سواد رسانهای در برنامههای رادیویی خردسالان.
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله جایگاه سواد رسانهای در برنامههای رادیویی خردسالان. دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله جایگاه سواد رسانهای در برنامههای رادیویی خردسالان. کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه سواد رسانهای در برنامههای رادیویی خردسالان.،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله جایگاه سواد رسانهای در برنامههای رادیویی خردسالان. :
تعداد صفحات :۳۶
«سواد رسانهای» در لغت به معنای کسب دانش رسانهای می باشد و عبارت است از درک متکی بر مهارتی که بر اساس آن میتوان تولیدات رسانهای را شناخت و از یکدیگر تفکیک کرد. سواد رسانهای مخاطب را به ابزار تحلیل و گزینشگری پیامها مجهز میکند تا مخاطب صرفا برای سرگرمی و تفریح از رسانهها استفاده نکند بلکه با آگاهی به باز تولید و تفسیر پیامها بپردازد. در این پژوهش به دلیل اهمیت دریافت مخاطب خردسال از پیامهای رسانهای به طور خاص بر نقش سواد رسانهای برای آنها توجه شده است. گروه سنی ۳-۶ سال از لحاظ ذهنی بالاترین قدرت در آموزشپذیری و تجربه را از محیط اطرافشان دارند ولی در دنیای امروز که مملو از پیامهای رسانهای است میشود. ولی خردسالان به دلیل عدم رشد کامل فیزیکی و ذهنی خواسته یا ناخواسته کمتر در انتخاب پیام دخالت دارند و در معرض انواع پیامهای مفید و مخرب قرار میگیرند. لذا در تولید برنامههای رادیویی برای آنها باید به ارتقا سواد رسانهای این گروه سنی توجه شود. این تحقیق با تکیه بر نظریههای سواد رسانهای جیمزپاتر، به ناتوانی خردسالان به عنوان مخاطب انتخابگر و چگونگی ایجاد مهارت در انتخاب پیامهای مناسب توجه کرده و تلاش میکند راهکارهایی برای تولید مطلوب برنامههای رادیویی خردسالان ارائه نماید. روش تحقیق مورد استفاده نیز روش اسنادی، تحلیل محتوای کیفی و مصاحبه عمیق میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.