مقاله آیینسازی در سینمای هالیوود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله آیینسازی در سینمای هالیوود دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله آیینسازی در سینمای هالیوود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آیینسازی در سینمای هالیوود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله آیینسازی در سینمای هالیوود :
تعداد صفحات :۴۸
در این مقاله مفهوم آیین در فیلم سینمایی آواتار(۲۰۱۰) بررسی شدهاست. چارچوب نظری این پژوهش براساس نظریههای: ۱) ارتباطات آیینی رودنبولر[۱]، ۲) نماد/ فرهنگگرایی گیرتز، ۳) سینمای غالب هالیوود و ۴) جهانیسازی رونالد رابرتسون است.
پرسش اصلی این است که آیین در آواتار به چه معنا و خصلتهای بینفرهنگی آن کدام است. برای تحلیل دادهها از روش نشانهشناختی تصویری استفاده شدهاست. روش نمونهگیری، هدفمند و واحد تحلیل «صحنه» است.
تحلیل پایانی نشان میدهد که:
۱) «تلفیق» در«آیین ناویها» به اوج میرسد. این آیین تلفیقی از آیینهای هندو، بودایی، چینی، ژاپنی وآیین کابالیستی یهودی است. این تلفیق میتواند مقدمه شکلگیری یک آیین جهان ـ ساخت غیرتوحیدی باشد. ۲) علمگرایی صلحطلب روی دیگر آیینگرایی طبیعتپرست است و «سبک ـ آیین» آواتار گونهشناسی جدیدی در سینمای هالیوود برای ایدئولوژی نرم است.۳) از تحلیل سیاسی فیلم این گونه برمیآید که آواتار، نقد نرمی بر جنگ ویتنام است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.