مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان لرزهای قابهای خمشی فولادی بهسازی شده با مهاربندهای همگرا با مدلهای احتمالاتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان لرزهای قابهای خمشی فولادی بهسازی شده با مهاربندهای همگرا با مدلهای احتمالاتی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان لرزهای قابهای خمشی فولادی بهسازی شده با مهاربندهای همگرا با مدلهای احتمالاتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان لرزهای قابهای خمشی فولادی بهسازی شده با مهاربندهای همگرا با مدلهای احتمالاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان لرزهای قابهای خمشی فولادی بهسازی شده با مهاربندهای همگرا با مدلهای احتمالاتی :
تعداد صفحات :۲۴
احتمال خرابی سازهای که با استفاده از روشهای معین طرح شده است میتواند بیشتر از احتمال خرابی سازهای باشد که در شرایط مشابه و به کمک روشها و مدلهای احتمالاتی با احتساب عدمقطعیتها طراحی گردیده است. هدف اصلی این تحقیق، بررسی قابلیتاطمینان لرزهای قابهای خمشی فولادی تقویت شده با مهاربند با استفاده از مدلهای احتمالاتی میباشد. برایناساس، سازههای ۳ و ۹ طبقه قاب خمشی فولادی بر اساس معیارهای مقاومتی آییننامه ایران طراحی شده و سپس بر اساس کنترل معیارهای جابهجایی، با مهاربند ضربدری، بهسازی گردید. با استفاده از مدلهای احتمالاتی بزرگا، محل وقوع زلزله، شدت جنبش زمین در محل سازه و مدل احتمالاتی پاسخ سازه (بر اساس حداکثر جابهجایی بام) و به کمک روشهای احتمالاتی، احتمال خرابی سازهها برآورد گردید. قابهای مورد مطالعه تحت منبع لرزهای زیرپوستهای(Subcrustal) با استفاده از روش احتمالاتی نمونهگیری (Sampling) در نرمافزار “آنالیز ریسک”) (Rt تحلیل شدند. با مقایسه منحنیهای احتمال فراگذشت پاسخ سازهای (یا نقاط انتخاب شده روی آن) برای سازههای مورد مطالعه (قبل و بعد از بهسازی)، علاوه بر کاهش پاسخ لرزهای سازههای بهسازیشده، قابلیتاطمینان آنها نیز ارتقا یافت. همچنین با انجام آنالیز حساسیت توسط روش احتمالاتی FORM، مهمترین متغیرهای تاثیرگذار بر کاهش احتمال خرابی سازهها مشخص گردید. نتایج نشان داد، در سازههای مورد مطالعه اصلی و بهسازیشده تحت منبع لرزهای زیرپوستهای، متغیرهای تصادفی در مدل احتمالاتی بزرگا، خطای مدل شدت جنبش زمین و خطای مدل بزرگا، تاثیرگذارترین متغیرها در کاهش احتمال خرابی سازهها بودند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.