مقاله بررسی میدانی تأثیر صفحات لاستیکی زیر تراورس در مقاومت جانبی خطوط راه آهن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
23 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی میدانی تأثیر صفحات لاستیکی زیر تراورس در مقاومت جانبی خطوط راه آهن دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میدانی تأثیر صفحات لاستیکی زیر تراورس در مقاومت جانبی خطوط راه آهن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میدانی تأثیر صفحات لاستیکی زیر تراورس در مقاومت جانبی خطوط راه آهن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میدانی تأثیر صفحات لاستیکی زیر تراورس در مقاومت جانبی خطوط راه آهن :

تعداد صفحات :۲۲

صفحه لاستیکی زیر تراورس در مناطق متعددی از جمله مناطقی که بایستی انتقال ارتعاشات به محیط اطراف محدود شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر تمامی مزایا، این عناصر در زمینه کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری خط، بهبود هندسه خط، کاهش ضخامت بالاست مورد نیاز ، کاهش ارتعاشات و سر و صدای ناشی از عبور ناوگان ریلی و غیره مؤثر باشد. طبق بررسی‌های انجام شده در سطح بین المللی در خصوص ارزیابی‌های مربوط به تأثیر این صفحات در مقاومت جانبی خط، نشان می‌دهد که عوامل گوناگونی در مقاومت جانبی خط مؤثر می‌باشد که از آن جمله می‌توان به به کیفیت تماسی و تراکم دانه‌های بالاست، اندازه عرض شانه بالاست، ضخامت بالاست و فاصله بین تراورس‌ها اشاره کرد. بنابراین استفاده از پدهای ارتجاعی بویژه در مسیرهای با قوس‌های تند که در آنها موضوع مقاومت جانبی خط حائز اهمیت می‌باشد، مستلزم روشن بودن تأثیر این المان در مقاومت جانبی خط می‌باشد. به همین منظور در این مقاله مقاومت جانبی خط به کمک روش‌ تراورس منفرد و تجهیزات مربوط به آن به صورت میدانی اندازه‌گیری و ارائه شده است. در این پژوهش برای بررسی مقاومت جانبی خط از ۱۵۰ عدد پد زیر تراورس پلی اورتانی کمپانی گتزنر اتریشی با دو سختی متفاوت استفاده شده است. نتایج حاصل از بررسی‌های میدانی انجام شده در این زمینه نشان داد که استفاده از پدهای الاستیک سخت در زیر تراورس سبب افزایش ۶/۹ درصدی مقاومت جانبی خط می‌گردند و استفاده از نوع نرم آنها در زیر تراورس، سبب کاهش ۵۴/۲ درصدی مقاومت جانبی خط می‌شوند و این در حالی است که با کاهش سختی پدها نرخ کاهش مقاومت جانبی خط افزایش می‌یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.