مقاله چارچوبی جهت اولویتبندی فضا به منظور بهبود شرایط احساسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله چارچوبی جهت اولویتبندی فضا به منظور بهبود شرایط احساسی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله چارچوبی جهت اولویتبندی فضا به منظور بهبود شرایط احساسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چارچوبی جهت اولویتبندی فضا به منظور بهبود شرایط احساسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله چارچوبی جهت اولویتبندی فضا به منظور بهبود شرایط احساسی :
تعداد صفحات :۲۶
درحوزه مطالعه احساس هر عبارت توصیفگر مکان میتواند در یک مدل دوار و توسط دو بعد “انگیختگی” و “خوشایندی” تعریف شود. به منظور ایجاد و حفظ احساس مناسب در فضا، فرضیات پژوهش به چگونگی ایجاد محدودهای برای مقادیر متغیرهای احساسی اختصاص دارد. در این تحقیق از روش شبهتجربی استفاده شده و نمونه موردی بازار سنتی شیراز توسط پرسشنامه مورد آزمون قرار گرفته است. پژوهش شامل چند مرحله است: پس از مقدمهای کوتاه با توجه به ادبیات موجود، چارچوب تحقیق و سؤالات پژوهش بیان میشود. سپس با تعریف واژههای کلیدی به شرح موضوع پرداخته خواهد شد. در مرحله اول، پس از سنجش میزان احساس شرکتکنندگان در هر دسته از مسیرهای بازار سنتی شیراز به اثبات رابطه بین دو متغیر انگیختگی و خوشایندی جهت تأیید استفاده از شبکه احساسی راسل و همکاران پرداخته میشود. در مرحله دوم، با طبقهبندی مسیرهای شناخته شده در بازار سنتی شیراز و تعیین موقعیت هر مسیر در این شبکه دوار، تعریفی از “محدوده بهینه” برای هر مسیر صورت میگیرد. در مرحله سوم روشی برای بیان شماتیک این محدوده بر روی نمودار دوار ارائه میشود. تمامی این مراحل با هدف تعیین مقادیر مناسب “انگیختگی” و “خوشایندی” به منظور ایجاد و حفظ احساس مناسب در فضا صورت میگیرد. در نهایت اولویت بندی فضاها به منظور بهبود شرایط احساسی صورت خواهد گرفت. با انجام این روش ارزیابی بر روی یک سامانه (مجموعهای از انواع فضاهای عملکردی) مشخص میشود که هر مسیر (خط محوری) از نظر احساسی در چه جایگاهی نسبت به عملکرد خود قرار دارد. آنچه نتایج این تحقیق را از دیگر مطالعات مشابه متمایز می کند، در نظرگرفتن مجموعه (بازار) به عنوان یک سامانه، شیوه بیان شماتیک محدوده مقادیر احساسی مجاز و تعیین اولویتهای اجرایی جهت بهبود شرایط احساسی کل سیستم است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.