مقاله بررسی نگرش مدیران نسبت به کیفیت گزارش‌های مالی ارائه شده (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی نگرش مدیران نسبت به کیفیت گزارش‌های مالی ارائه شده (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نگرش مدیران نسبت به کیفیت گزارش‌های مالی ارائه شده (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نگرش مدیران نسبت به کیفیت گزارش‌های مالی ارائه شده (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نگرش مدیران نسبت به کیفیت گزارش‌های مالی ارائه شده (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس) :

تعداد صفحات :۲۸

مقدمه: هدف اصلی نظام حسابداری و گزارش‌گری مالی بخش عمومی، فراهم آوردن اطلاعات با کیفیتی است که بتواند مدیران را در ایفای اثربخش مسئولیت پاسخ‌گویی و تصمیم‌گیری‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی یاری دهد. از این‌رو، پژوهش حاضر به بررسی نگرش مدیران نسبت به کیفیت گزارش‌های مالی ارائه شده، پرداخته است.
روش پژوهش: مطالعه حاضر از نوع پژوهش‌های پیمایشی کاربردی است. نمونه مورد بررسی شامل ۱۲۸ نفر از مدیران مالی و غیرمالی در ۱۰۵ واحد زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس، در سال ۱۳۹۰ است. اطلاعات پژوهش با استفاده از پرسش‌نامه‌ای حاوی ۲۹ گزاره، گردآوری شد. از آزمون‌های آماری «t یک نمونه‌ای» و «Qp (میانه)» برای بررسی فرضیه‌‌های پژوهش استفاده شده است.
یافته‌ها: نتایج پژوهش نشان می‌دهد که، به‌نظرمدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس اطلاعات ارائه شده در گزارش‌های مالی تنها دارای ویژگی‌های کیفی قابل فهم بودن و به موقع بودن است و این گزارش‌ها، ویژگی‌های کیفی مربوط‌بودن، صداقت در ارائه، قابل‌مقایسه‌بودن، قابل‌رسیدگی‌بودن، قابلیت پیش‌بینی‌‌کنندگی و قابلیت تأییدکنندگی را ندارد.
نتیجه‌گیری: بر اساس یافته‌های پژوهش، پیشنهاد می‌شود به‌منظور ارتقاء سطح کیفی اطلاعات در گزارش‌های مالی، از استاندارد‌های گزارش‌گری مربوط استفاده و آموزش کارکنان امور مالی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس قرار گیرد.
واژه‌های کلیدی: پاسخ‌گویی عمومی، نگرش مدیران، ویژگی‌های کیفی اطلاعات، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.