مقاله بررسی روابط چندگانه میان یادگیری سازمانی، توانمندسازهای تعالی سازمانی و قابلیت های چابکی سازمانی در دانشگاههای دولتی شهر اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی روابط چندگانه میان یادگیری سازمانی، توانمندسازهای تعالی سازمانی و قابلیت های چابکی سازمانی در دانشگاههای دولتی شهر اصفهان دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی روابط چندگانه میان یادگیری سازمانی، توانمندسازهای تعالی سازمانی و قابلیت های چابکی سازمانی در دانشگاههای دولتی شهر اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روابط چندگانه میان یادگیری سازمانی، توانمندسازهای تعالی سازمانی و قابلیت های چابکی سازمانی در دانشگاههای دولتی شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی روابط چندگانه میان یادگیری سازمانی، توانمندسازهای تعالی سازمانی و قابلیت های چابکی سازمانی در دانشگاههای دولتی شهر اصفهان :
تعداد صفحات :۲۹
هدف از این پژوهش، تعیین روابط چندگانه میان یادگیری سازمانی، توانمندسازهای تعالی سازمانی و قابلیتهای چابکی سازمانی در دانشگاههای دولتی شهر اصفهان بوده است. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری شامل ۱۷۴۵ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاههای دولتی شهر اصفهان در سال تحصیلی ۱۳۹۲- ۱۳۹۱ بودکه از این جامعه تعداد ۲۹۱ نفر به عنوان نمونه با روش نمونهگیری طبقهای متناسب با حجم انتخاب و مطالعه شدند. دادهها به وسیله سه پرسشنامه یادگیری سازمانی گومژ و همکاران (۲۰۰۵) مشتمل بر ۱۶ سؤال، پرسشنامه توانمندسازهای تعالی سازمانی بر اساس مدل EFQM (2010) مشتمل بر ۲۵ سؤال و پرسشنامه قابلیتهای چابکی سازمانی بر اساس مدل چابکی سازمانی ژانگ و شریفی (۲۰۰۰) مشتمل بر ۲۵ سؤال جمع آوری شد. روایی پرسشنامهها به صورت محتوایی و سازه تأیید شد. پایایی پرسشنامهها با استفاده از روش ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید. پایایی پرسشنامه یادگیری سازمانی ۸۹/۰، توانمندسازهای تعالی سازمانی ۹۳/۰، قابلیتهای چابکی سازمانی ۹۲/۰ بود. یافتههای پژوهش نشان داد که توانمندسازهای تعالی سازمانی بر قابلیتهای چابکی سازمانی تأثیر معنیدار داشته، ولی تأثیر یادگیری سازمانی بر قابلیتهای چابکی سازمانی معنادار نبوده است(۰۵/0p&le). همچنین بر اساس نتایج تحلیل رگرسیون بین ابعاد یادگیری سازمانی، توانمندسازهای تعالی سازمانی و قابلیتهای چابکی سازمانی رابطه چندگانهای مشاهده گردید(۰۵/0p&le). نتایج برازش مدل پژوهش نیز نشان داد که دادههای پژوهش با مدل مفهومی پژوهش برازش دارد و مدل تأیید میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.