مقاله تأثیر بازاریابی شبکههای اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرفکنندگان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر بازاریابی شبکههای اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرفکنندگان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر بازاریابی شبکههای اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرفکنندگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر بازاریابی شبکههای اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرفکنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر بازاریابی شبکههای اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرفکنندگان :
تعداد صفحات :۲۴
در بازارهای بهشدت رقابتی امروز، مدیران شرکتها در جستوجوی روشهای جدیدی برای آگاهساختن مردم از محصولات و بهبود برند خود هستند. یکی از این روشها رسانههای اجتماعی است که تحول بزرگی در حوزه کسب و کار و بازاریابی اینترنتی ایجاد کرده است. هدف این پژوهش بررسی تأثیر بازاریابی شبکههای اجتماعی بر وفاداری به برند و قصد خرید مصرفکنندگان است. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر شیوه جمعآوری دادهها، توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کاربران عضو شبکههای اجتماعی اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و… در مشهد در سال ۹۴ است. روش نمونهگیری بر اساس ۵ تا ۱۰ برابر تعداد کل گویههای تحقیق است؛ بنابراین تعداد نمونه ۲۴۰ نفر مشخص شد. جمعآوری دادهها از طریق پرسشنامهای که بین ۳۰۰ نفر از کاربران عضو شبکههای اجتماعی توزیع شده بود، انجام شد و از بین آنها ۲۶۴ پرسشنامه برگشت داده شد. برای تجزیه و تحلیل دادهها و آزمون فرضیهها از روش مدلیابی معادلات ساختاری با نرمافزار لیزرل انجام شده است. یافتههای آماری این پژوهش نشان میدهد ابعاد شبکههای اجتماعی (بازاریابی دهانبهدهان الکترونیکی، تبلیغات آنلاین، جوامع آنلاین) بر قصد خرید و وفاداری به برند تأثیر دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.