مقاله بررسی رفتار هم نوایی مصرف کنندگان در شبکههای مجازی دربین دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رفتار هم نوایی مصرف کنندگان در شبکههای مجازی دربین دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رفتار هم نوایی مصرف کنندگان در شبکههای مجازی دربین دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رفتار هم نوایی مصرف کنندگان در شبکههای مجازی دربین دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رفتار هم نوایی مصرف کنندگان در شبکههای مجازی دربین دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز :
تعداد صفحات :۲۴
امروزه رفتار خرید و رفتار ارتباطاتی مصرف کنندگان، تحت تاثیر شبکههای اجتماعی قرار گرفته است. مصرفکنندگان به استفاده از اطلاعات در مورد خرید کالا و یا خدمات برانگیخته شده و رفتار خریدشان شکل میگیرد. چنین شبکههایی، منجر به تشکیل گروهها و جوامع مجازی شده است که انسانها را در جهت هم نوایی حرکت میدهد. در این پژوهش، هم نوایی اینترنتی مصرف کننده (هم نوایی هنجاری و اطلاعاتی) بررسی شده است. نمونه پژوهش شامل ۳۸۴ نفر از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز است. برای تجزیه و تحلیل دادهها از نرم افزارهای spss 16 و lisrel8.5 استفاده شد. نتایج حاکی از این است که حس تعلق پذیری و تخصص جامعه بر قابلیت اعتماد جامعه و قابلیت اعتماد بر هم نوایی اطلاعاتی مصرف کننده تاثیر مثبت و معناداری دارد و همچنین، عزت نفس بر انگیزش هم نوایی تاثیر معناداری نداشته ولی متغیر درگیری ذهنی بر انگیزش همنوایی و انگیزش هم نوایی بر هم نوایی هنجاری مصرف کننده تاثیر مثبت و معناداری داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.