مقاله بررسی و شناسایی سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی و شناسایی سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی و شناسایی سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و شناسایی سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی و شناسایی سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای :
تعداد صفحات :۲۴
هدف از این پژوهش، شناسایی و اولویتبندی سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای میباشد. بدین منظور از مدل اسپرولز و کندال استفاده گردید. جامعه آماری پژوهش مشتریان فروشگاههای زنجیرهای اتکای شهر تهران میباشد. . نمونه آماری این تحقیق، شامل ۳۸۴ نفر از مشتریان شعب شهر تهران فروشگاه بوده که دادههای مورد نیاز با استفاده از پرسشنامه جمعآوری گردید. در نهایت با استفاده از آزمونهای آماری مشخص شد، پنج سبک تصمیمگیری، کمالگرا، لذتگرا، عادتگرا، سرگردان در گزینههای زیاد، حساس به قیمت در بین مشتریان تهرانی فروشگاه اتکا قابل شناسایی و سبکهای تصمیمگیری حساس به برند، نوگرا و واکنشی قابل شناسایی نمیباشد. همچنین سبک تصمیمگیری حساس به قیمت از بالاترین اولویت و سبک تصمیمگیری سرگردان از پایینترین اولویت برخوردار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.