مقاله مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین ادراک از ابعاد عدالت و عواطف مثبت و منفی مشتری با رفتارهای شهروندی و بدکارکرد مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین ادراک از ابعاد عدالت و عواطف مثبت و منفی مشتری با رفتارهای شهروندی و بدکارکرد مشتری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین ادراک از ابعاد عدالت و عواطف مثبت و منفی مشتری با رفتارهای شهروندی و بدکارکرد مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین ادراک از ابعاد عدالت و عواطف مثبت و منفی مشتری با رفتارهای شهروندی و بدکارکرد مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین ادراک از ابعاد عدالت و عواطف مثبت و منفی مشتری با رفتارهای شهروندی و بدکارکرد مشتری :
تعداد صفحات :۲۴
این پژوهش با هدف بررسی مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین ادراک از ابعاد عدالت و عواطف مثبت و منفی مشتری با رفتار شهروندی و بدکارکرد مشتری در بین دانشآموزان دوره متوسطه و پیشدانشگاهی شهر گلپایگان اجرا شده است. برای دستیابی به اهداف پژوهش، ۳۰۶ دانشآموز به شیوه تصادفی متناسب با حجم برای پاسخگویی به مقیاسها انتخاب شدند. ابزارهای پژوهش شامل مقیاسهای عدالت توزیعی با سه گویه از بلاجیت، هیل، تکس (۱۹۹۷)، عدالت رویهای با سه گویه از ماکسام و نت میر (۲۰۰۲) و ورهیس و برادی (۲۰۰۵)، عدالت تعاملی با سه گویه از کوری- اسد و پالسل (۲۰۰۴)، عواطف مثبت و منفی با شش گویه از ایزارد (۱۹۹۱) و واتسون و کلارک و تلگن (۱۹۸۸)، رفتار شهروندی با هفت گویه از بتنکورت (۱۹۹۷)، رفتار بدکارکرد با هشت گویه از لی و آلن (۲۰۰۲) است. دادههای حاصل از مقیاسها با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و مدلیابی معادلات ساختاری تحلیل شده است. یافتههای حاصل از تحلیل دادهها نشان میدهد که ضریب همبستگی بین عدالت توزیعی، رویهای، تعاملی با عواطف مثبت و منفی (۰۱/0p≤ )، عدالت کل و عواطف مثبت و منفی مشتری با رفتار شهروندی و رفتار بدکارکرد مشتری (۰۵/0p≤ ) معنیدار بوده است. مدل معادلات ساختاری نقش میانجی عواطف مثبت و منفی مشتری را در رابطه بین عدالت توزیعی، رویهای و تعاملی با رفتار شهروندی و رفتار بد کارکرد مشتری تأیید میکند. نتایج نشان میدهد که ادراک از عدالت باعث بروز عواطف و به تبع آن رفتار شهروندی مشتری و رفتار بدکارکرد دانشآموزان (مشتریان) میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.