مقاله تأثیر باورهای مصرفکنندگان بر رفتار خرید آنی آنها در محیط آنلاین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر باورهای مصرفکنندگان بر رفتار خرید آنی آنها در محیط آنلاین دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر باورهای مصرفکنندگان بر رفتار خرید آنی آنها در محیط آنلاین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر باورهای مصرفکنندگان بر رفتار خرید آنی آنها در محیط آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر باورهای مصرفکنندگان بر رفتار خرید آنی آنها در محیط آنلاین :
تعداد صفحات :۲۴
هدف این تحقیق بررسی تأثیر باورهای خرید آنلاین بر رفتار خرید ناشی از انگیزه ناگهانی (آنی) مصرفکنندگان در خرید آنلاین هست. نمونه آماری این تحقیق از مشتریان فروشگاهها که بهصورت آنلاین در شهر تهران نسبت به خرید اقدام میکنند، انتخاب شده است که از بین آنها تعداد ۳۸۴ پرسشنامه جمعآوری گردید و با استفاده از نرمافزار Lisrel دادهها مورد تجزیهوتحلیل قرار گرفت. تحلیل یافتهها حاکی از آن است که جذابیت کالا، تأثیری متقارن بر هر دو هیجانهای مثبت و منفی داشته و این در حالی است که سهولت استفاده، تأثیر معناداری بر این هیجانهای نداشته است. با توجه به باورهای “دلگرمی درنتیجهی بازاریابی” لذتبخش بودن تأثیر معناداری بر هیجانهای مثبت و منفی داشته؛ اما تأثیر معناداری لذتبخش بودن و سبک برقراری ارتباط توسط وبسایت بر هیجانهای مثبت و منفی نداشته است. در پایان نتایج تحقیق به تأثیر معنادار لذت بردن هنگام جستجو بر تشویق به خرید و تأثیر معنادار تشویق به خرید بر خرید ناگهانی اشاره دارد؛ بنابراین برای تحریک خرید، فروشندگان آنلاین باید یک سایت آرام، دوستانه و تفریحی را با چینشی جذاب ایجاد کنند. بر همین اساس فراهم کردن لذت در زمانی که مشتریان در حال جستجو هستند موجب تقویت خرید ناگهانی میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.