مقاله بررسی نحوه شکل‌گیری هوشمندی رقابتی بر اساس رویکرد قابلیت‌های پویای مبتنی بر دانش (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی نحوه شکل‌گیری هوشمندی رقابتی بر اساس رویکرد قابلیت‌های پویای مبتنی بر دانش (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نحوه شکل‌گیری هوشمندی رقابتی بر اساس رویکرد قابلیت‌های پویای مبتنی بر دانش (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نحوه شکل‌گیری هوشمندی رقابتی بر اساس رویکرد قابلیت‌های پویای مبتنی بر دانش (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نحوه شکل‌گیری هوشمندی رقابتی بر اساس رویکرد قابلیت‌های پویای مبتنی بر دانش (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط) :

تعداد صفحات :۲۴

عصر حاضر، عصر تغییرات و تحولات اساسی و بنیادین است، پس سازمان­هایی می­توانند در صحنه رقابت باقی بمانند که بتوانند اطلاعات محیط اطراف خود را سریع­تر و با دقت بیشتر تجزیه و تحلیل کنند و پاسخ مناسب را به دست بدهند. از شیوه­های دستیابی به این هدف، کسب هوشمندی رقابتی از طریق قابلیت­های پویای مبتنی بر دانش است. قابلیت­های پویا به مفهوم توانایی سازمان در پیکربندی مجدد شایستگی­های داخلی و خارجی، برای مهار محیط­های به­شدت در حال تغییر و دستیابی به هوشمندی است. هدف از این پژوهش، بررسی نحو شکل­گیری هوشمندی رقابتی بر اساس رویکرد قابلیت­های پویای مبتنی بر دانش است. جامع آماری تحقیق، شامل کلی کسب­وکارهای کوچک و متوسط در استان لرستان است که تعداد ۳۱۸ شرکت با روش نمونه­گیری تصادفی طبقه­ای انتخاب شده است. برای گردآوری داده­های ضروری، از ابزار پرسشنامه استاندارد استفاده شده است که نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده­های گردآوری شده و یافته­های پژوهش بیانگر آن است که قابلیت جذب، شامل کسب دانش بیرونی و به اشتراک­گذاشتن دانش درونی یک مؤلف مهم و حیاتی موثر بر قابلیت‌های پویا و به تبع آن دستیابی به هوشمندی رقابتی محسوب می­شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.