مقاله تحلیل شبکهای اقدامات استراتژیک بازاریابی و گسترش کارکرد کیفیت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل شبکهای اقدامات استراتژیک بازاریابی و گسترش کارکرد کیفیت دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل شبکهای اقدامات استراتژیک بازاریابی و گسترش کارکرد کیفیت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل شبکهای اقدامات استراتژیک بازاریابی و گسترش کارکرد کیفیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل شبکهای اقدامات استراتژیک بازاریابی و گسترش کارکرد کیفیت :
تعداد صفحات :۴۲
در عصر فرا رقابتی کنونی، شرکتها به منظور کسب مزیت رقابتی به دنبال ارایه ارزش بیشتر به مشتریان نسبت به رقبا براساس شایستگیهای محوریشان می باشند. در این راستا بسیاری از شرکتها به بازارگرایی به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی نوین روی آوردهاند. لذا طبیعی است که برنامههای واحد بازاریابی و استراتژیهای آن نیز نقش به سزایی در موفقیت کل سازمان و سایر واحدها در کسب مزیت رقابتی داشته باشد. یکی از چالشهایی که بسیاری از شرکتها از جمله شرکت تولیدکننده فرش ماشینی مورد مطالعه در مسیر بازارگرا شدن با آن مواجه هستند این است که چه اقداماتی و بر مبنای چه ابعادی انجام دهند. اصل و اساس هر تصمیم استراتژیک در رویکرد بازارگرایی بر مبنای سه نوع ارزیابی صورت میگیرد: مشتریان (بازار)، نقاط قوت و ضعف سازمان و رقبا. هدف این پژوهش، ارایه مدلی جامع است که با در نظر گرفتن ابعاد اصلی در تصمیمگیری استراتژیک بازارگرا با تلفیق مدل کانو، تحلیل شکاف، توسعه کارکرد کیفیت و تکنیک فرآیند تحلیل شبکهای بتواند اقدامات استراتژیک بازاریابی را برای واحد مورد مطالعه انتخاب و برای اجرا اولویتبندی کند. این پژوهش، در سه فاز اصلی انجام پذیرفته است. فاز اول شامل: شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای رضایت مشتریان فرش ماشینی با مدل کانو و ارزیابی رقبای شرکت مورد مطالعه. فاز دوم شامل: اولویتبندی اولیه اقدامات استراتژیک بازاریابی با مدل توسعه کارکرد کیفیت. فازسوم شامل: اولویتبندی اقدامات از طریق فرآیند تحلیل شبکهای با در نظر گرفتن معیارهای دیگری چون هزینه، اثربخشی در فروش و امکانپذیری برای شرکت و اولویتبندی نهایی اقدامات استراتژیک. براساس نتایج بدست آمده، سه اقدام اولویتدار برای شرکت مورد مطالعه عبارتند از: تولید نسل جدیدی از محصولات مبتنی بر تکنولوژی متفاوت و متمایز از محصولات موجود در بازار(استراتژی جهش بلند)، تولید و عرضه محصولاتی با ویژگیهای ظاهری و طراحی بهتر و به روزتر از محصولات رقبا و ایجاد جاذبههای تبلیغی برتر و گسترده (استراتژی حمله مستقیم).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.