مقاله نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول :

تعداد صفحات :۲۹

دلبستگی به برند، از چالش‌های مدیران بازاریابی برای ایجاد و حفظ پیوندی قوی و ماندگار با برند است. بنابراین، هدف این پژوهش، شناسایی راهکاری واقع­گرایانه­ برای ایجاد و تقویت دلبستگی به برند و کسب پیامدهای مطلوب ناشی از آن در طبقات کالای تندمصرف و بادوام است. با اجرای دو پیش­آزمونِ تعیین محصول و برند، کفش ورزشی با برند آدیداس و بستنی با برند کاله انتخاب شده­اند؛ برندهایی که مخاطبان بیشترین استفاده از آنها را تجربه­کرده­اند . با اجرای روش پدیدارشناسی و انجام پانزده مصاحبه عمقی براساس روش نمونه­گیری هدفمند چندگانه (شدت وگلوله­برفی)، داده‌ها جمع آوری شده­اند. در مرحله تحلیل از طریق فرایند مقایسه مستمر داده‌ها و کدگذاری باز، محوری و انتخابیو همچنین تحلیل محتوای رابطه­ای، مفاهیم، مقوله‌ها و مضمون‌ها سازمان­دهی شده­اند. درنهایت، اعضای مشارکت­کننده اعتبار نتایج را که یک فرایند کنترلی است بررسی کرده­اند. یافته‌ها نشان می­دهند که متناسب­سازی هدیه نقدی با پیام آگهی تبلیغاتی در سطح تفسیر بسیار و قدرت استدلال زیاد و در مقابل هدیه غیر نقدی با پیام آگهی تبلیغاتی در سطح تفسیر پایین و قدرت استدلال زیاد، باعث تقویت دلبستگی به برند و کسب پیامدهایی نظیر اعتماد به برند، رضایت از برند، تعهد به برند و وفاداری به برند می‌شود. این نتایج در هر دوطبقه کالای تندمصرف و بادوام مشابه بوده که نشان­دهنده این است که دلبستگی به برند مستقل از طبقه محصول و براساس برنامه­های ارتباطات بازاریابی شکل می‌گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.