مقاله نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول :
تعداد صفحات :۲۹
دلبستگی به برند، از چالشهای مدیران بازاریابی برای ایجاد و حفظ پیوندی قوی و ماندگار با برند است. بنابراین، هدف این پژوهش، شناسایی راهکاری واقعگرایانه برای ایجاد و تقویت دلبستگی به برند و کسب پیامدهای مطلوب ناشی از آن در طبقات کالای تندمصرف و بادوام است. با اجرای دو پیشآزمونِ تعیین محصول و برند، کفش ورزشی با برند آدیداس و بستنی با برند کاله انتخاب شدهاند؛ برندهایی که مخاطبان بیشترین استفاده از آنها را تجربهکردهاند . با اجرای روش پدیدارشناسی و انجام پانزده مصاحبه عمقی براساس روش نمونهگیری هدفمند چندگانه (شدت وگلولهبرفی)، دادهها جمع آوری شدهاند. در مرحله تحلیل از طریق فرایند مقایسه مستمر دادهها و کدگذاری باز، محوری و انتخابیو همچنین تحلیل محتوای رابطهای، مفاهیم، مقولهها و مضمونها سازماندهی شدهاند. درنهایت، اعضای مشارکتکننده اعتبار نتایج را که یک فرایند کنترلی است بررسی کردهاند. یافتهها نشان میدهند که متناسبسازی هدیه نقدی با پیام آگهی تبلیغاتی در سطح تفسیر بسیار و قدرت استدلال زیاد و در مقابل هدیه غیر نقدی با پیام آگهی تبلیغاتی در سطح تفسیر پایین و قدرت استدلال زیاد، باعث تقویت دلبستگی به برند و کسب پیامدهایی نظیر اعتماد به برند، رضایت از برند، تعهد به برند و وفاداری به برند میشود. این نتایج در هر دوطبقه کالای تندمصرف و بادوام مشابه بوده که نشاندهنده این است که دلبستگی به برند مستقل از طبقه محصول و براساس برنامههای ارتباطات بازاریابی شکل میگیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.