مقاله مفهوم‌پردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مفهوم‌پردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مفهوم‌پردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مفهوم‌پردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مفهوم‌پردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران :

تعداد صفحات :۲۴

پژوهش حاضر به مقاله مفهوم‌پردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران پرداخته­است. این مدل، براساس روش تحقیق کیفی «نظریه داده­بنیاد» به روش نمونه‌گیری نظری با مصاحبه عمیق نیمه­ساختاریافته با ۱۸ نفر از خبرگان حوزه‌های مختلف بازاریابی، مدیریت شهری، اقتصاد و گردشگری، استخراج شده­است و پس از آن برای افزایش اعتبار بیرونی، پرسشنامه‌ای تنظیم شد و نظرات نخبگان در این خصوص بررسی شده­اند. یافته‌های این پژوهش نشان می­دهد که پدیده برندآفرینی شهری در ایران، متأثر از عوامل گوناگونی است که در شرایط علّی، مداخله‌ای و زمینه‌ای، قابلیت طبقه‌بندی‌ دارد و پیامد اجرای راهبردهای برندآفرینی شهری، دستاوردهای مختلف اقتصادی، اجتماعی و اثرات روانی آن است. دراین­خصوص، پیشنهاد می‌شود که مدیران شهری، ضمن بررسی وضعیت کنونی برند و تصویر ذهنی موجود (درونی و بیرونی) از شهرهای خود، راهکار برندآفرینی شهری را تدوین کنند و در صورت نیاز با تغییر و موقعیت‌یابی مجدد، تصویر بیرونی و درونی نامناسب از جغرافیای طبیعی و انسانی شهرها را اصلاح کنند و با بازتولید تصویر ذهنی، جایگاه و موقعیت بایسته را در ذهن مخاطبان ِهدف بیافرینند. دراین­زمینه، وجود شهروندانی راضی که هویتی باثبات برای شهر ایجاد می‌کنند و قدرتمندانه از برند شهر دفاع می‌کنند، می‌تواند تضمین‌کننده موفقیت برنامه­های برندآفرینی باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.