مقاله مفهومپردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مفهومپردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مفهومپردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مفهومپردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مفهومپردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران :
تعداد صفحات :۲۴
پژوهش حاضر به مقاله مفهومپردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران پرداختهاست. این مدل، براساس روش تحقیق کیفی «نظریه دادهبنیاد» به روش نمونهگیری نظری با مصاحبه عمیق نیمهساختاریافته با ۱۸ نفر از خبرگان حوزههای مختلف بازاریابی، مدیریت شهری، اقتصاد و گردشگری، استخراج شدهاست و پس از آن برای افزایش اعتبار بیرونی، پرسشنامهای تنظیم شد و نظرات نخبگان در این خصوص بررسی شدهاند. یافتههای این پژوهش نشان میدهد که پدیده برندآفرینی شهری در ایران، متأثر از عوامل گوناگونی است که در شرایط علّی، مداخلهای و زمینهای، قابلیت طبقهبندی دارد و پیامد اجرای راهبردهای برندآفرینی شهری، دستاوردهای مختلف اقتصادی، اجتماعی و اثرات روانی آن است. دراینخصوص، پیشنهاد میشود که مدیران شهری، ضمن بررسی وضعیت کنونی برند و تصویر ذهنی موجود (درونی و بیرونی) از شهرهای خود، راهکار برندآفرینی شهری را تدوین کنند و در صورت نیاز با تغییر و موقعیتیابی مجدد، تصویر بیرونی و درونی نامناسب از جغرافیای طبیعی و انسانی شهرها را اصلاح کنند و با بازتولید تصویر ذهنی، جایگاه و موقعیت بایسته را در ذهن مخاطبان ِهدف بیافرینند. دراینزمینه، وجود شهروندانی راضی که هویتی باثبات برای شهر ایجاد میکنند و قدرتمندانه از برند شهر دفاع میکنند، میتواند تضمینکننده موفقیت برنامههای برندآفرینی باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.