مقاله پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دورههای الکترونیکی براساس مهارتهای فراشناختی و هوش هیجانی آنان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دورههای الکترونیکی براساس مهارتهای فراشناختی و هوش هیجانی آنان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دورههای الکترونیکی براساس مهارتهای فراشناختی و هوش هیجانی آنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دورههای الکترونیکی براساس مهارتهای فراشناختی و هوش هیجانی آنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دورههای الکترونیکی براساس مهارتهای فراشناختی و هوش هیجانی آنان :
تعداد صفحات :۱۷
هدف پژوهش، پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دورههای الکترونیکی دانشگاههای شهر اصفهان بر اساس مهارتهای فراشناختی و هوش هیجانی آنان بود. نمونه پژوهش شامل ۲۵۰ نفر از دانشجویان دورههای الکترونیکی دانشگاههای پیامنور، اصفهان، علوم پزشکی و صنعتی اصفهان بود که با روش نمونهگیری تصادفی طبقهای متناسب با حجم نمونه انتخاب شدند. برای جمعآوری دادهها از پرسش نامههای هوش هیجانی و حالت فراشناخت استفاده گردید. برای تحلیل دادهها از تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده شد (با استفاده از نرمافزار SPSS). یافتهها نشان داد دو مؤلفه مدیریت خود و خودآگاهی از هوش هیجانی=۰/۲۲۸, T=3/514 ,P≤0/0) β و=۰/۱۴۵, T=2/253, P≤0/05) β( (و سه مؤلفه آگاهی فراشناختی، بررسی خود و راهبردهای شناختی از فرا شناخت =۰/۲۹۸ , T=5/725, P≤0/01)β و=۰/۱۱۰ , T=2/147 , P≤0/05 β و =۰/۲۵۷, T=4/890 , P≤0/01β( (پیشبینی کنندههای معناداری برای عملکرد تحصیلی دانشجویان هستند. یافتهها حاکی از اهمیت پرورش هوش هیجانی و تواناییهای فراشناختی در نظام آموزش عالی است که بهدنبال آمادهسازی یادگیرندگان برای رویارویی با چالشهای بزرگ و کوچک جهان آینده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.