مقاله اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی با روش چند رسانهای بر رشد مهارتهای (عملکرد) اجتماعی دانشآموزان دختر ناشنوای پایه دوم راهنمایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی با روش چند رسانهای بر رشد مهارتهای (عملکرد) اجتماعی دانشآموزان دختر ناشنوای پایه دوم راهنمایی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی با روش چند رسانهای بر رشد مهارتهای (عملکرد) اجتماعی دانشآموزان دختر ناشنوای پایه دوم راهنمایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی با روش چند رسانهای بر رشد مهارتهای (عملکرد) اجتماعی دانشآموزان دختر ناشنوای پایه دوم راهنمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی با روش چند رسانهای بر رشد مهارتهای (عملکرد) اجتماعی دانشآموزان دختر ناشنوای پایه دوم راهنمایی :
تعداد صفحات :۲۴
پژوهش حاضر به منظور بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی با روش چندرسانهای بر رشد مهارتهای (عملکرد) اجتماعی دانشآموزان دختر ناشنوای پایه دوم راهنمایی تهران صورت پذیرفته است. این پژوهش به روش تجربی و استفاده از طرح پیشآزمون و پسآزمون با گروه گواه صورت گرفت. جامعه آماری کلی دانشآموزان دختر ناشنوای پایه دوم راهنمایی تهران در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ بودند که از مدرسه نیمروز با روش نمونهگیری هدفمند ۳۸ نفر انتخاب و بهصورت تصادفی به دو گروه گواه (۱۹ نفر) و گروه آزمایش (۱۹ نفر) تقسیم شدند. ابزار پژوهش شامل فهرست بررسی ارزیابی مهارتهای اجتماعی کودکان متسون و همکاران (۱۹۸۳) بود. برنامه آموزش چندرسانهای در طول هشت جلسه ۶۰ دقیقهای، هفتهای دو جلسه به مدت یک ماه بر روی گروه آزمایشی اجرا گردید، در حالیکه در طی این مدت، گروه گواه برنامه عادی روزانه خود را دنبال میکرد. پس از اجرای برنامه آموزشی (چندرسانهای)، مجددا آزمون رشد مهارتهای اجتماعی بر روی هر دو گروه اجرا گردید. نتایج تحلیل کوواریانس نشان داد که برنامه آموزش چندرسانهای بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دختر ناشنوا، در گروه آزمایش بهطور معناداری (در تمامی مؤلفهها) مؤثر بوده است (۰۰۱/0P<). همچنین، در پنج مؤلفه مهارت اجتماعی میانگین گروه آزمایش بیشتر از گروه کنترل بود. بنابراین، نتایج این پژوهش در راستای سایر پژوهشهای مشابه انجام شده، بیانگر نقش مثبت استفاده از چندرسانهای در رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دختر ناشنوا بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.