مقاله هویت ایـرانی در کتابهای درسی تاریـخ «مطالعه موردی: دوره قاجار تا پایان حکومت رضاشاه»
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله هویت ایـرانی در کتابهای درسی تاریـخ «مطالعه موردی: دوره قاجار تا پایان حکومت رضاشاه» دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله هویت ایـرانی در کتابهای درسی تاریـخ «مطالعه موردی: دوره قاجار تا پایان حکومت رضاشاه» کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هویت ایـرانی در کتابهای درسی تاریـخ «مطالعه موردی: دوره قاجار تا پایان حکومت رضاشاه»،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله هویت ایـرانی در کتابهای درسی تاریـخ «مطالعه موردی: دوره قاجار تا پایان حکومت رضاشاه» :
تعداد صفحات :۲۹
نوینگرایی آموزشی از جنبههای کوشش ایرانیان برای رسیدن به وحدت ملّی شمرده میشود. این تکاپوها که اندکی پیش از مشروطه آغاز شد، برای شالودهریزی جامعهای مبتنی بر «هویت ایرانی» بود و آشنایی با تاریخ ایران را زمینهساز رسیدن به وحدت ملّی قلمداد میکرد. هدف این نوشتار، بازشناسی مفهوم هویت ایرانی در شماری از کتابهای درسی تاریخ بوده است. این آثار از آغاز تا پایان دوره رضاشاه بررسی شده اند. پژوهشگر همچنین کوشیده است تا با مطالعه روندی(trend study)چگونگی تکوین کتابهای درسی تاریخ و بازتاب مفهوم هویت ایرانی در آنها را توصیف تاریخی نماید. این بررسی نشان داد که درس تاریخ سهم والایی را در تعلیم مفهوم هویت ایرانی به دانشآموختگان داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.