مقاله تغییر اخلاق کسب و کار در بازار؛ مورد مطالعه: بازاریان شهر بابل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تغییر اخلاق کسب و کار در بازار؛ مورد مطالعه: بازاریان شهر بابل دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تغییر اخلاق کسب و کار در بازار؛ مورد مطالعه: بازاریان شهر بابل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تغییر اخلاق کسب و کار در بازار؛ مورد مطالعه: بازاریان شهر بابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تغییر اخلاق کسب و کار در بازار؛ مورد مطالعه: بازاریان شهر بابل :
تعداد صفحات :۳۸
با توجه به جایگاه مهم بازار، در این مقاله، تغییرات اخلاق کسب و کار در بازار و عوامل مؤثر بر آن بررسی میشود. منظور از تغییر اخلاق کسب و کار، تغییر در پایبندی به قواعد اخلاق کسب و کار مبتنی بر دین اسلام، طی یک بازه زمانی شصتساله است. مبانی نظری این تحقیق نظریههای دورکیم، وبر و دیدگاه نوسازی و روش جمعآوری دادهها، مصاحبه عمیق اکتشافی و روش تحلیل دادهها تحلیل مضمونی است. مشارکتکنندگان تحقیق شامل ۳۶ نفر از چهار نسل بازاریان بودند که در سال ۱۳۹۴ در شهر بابل به فعالیت خردهفروشی اشتغال داشتند. یافتههای تحقیق حکایت از آن دارد که تغییرات رخداده در سطح فرهنگی بهتدریج موجب رواج مادیگرایی و افزایش سطح توقعات در جامعه گردید. همچنین کاهش ارتباط بازاریان با مسجد، ضعف دانش دینی و کاهش پایبندی آنان به برخی از ابعاد دینداری را بههمراه داشت. از سوی دیگر، تضعیف آموزش استاد ـ شاگردی، تضعیف جایگاه نهاد مذهب در آموزش قواعد اخلاق کسب و کار، همراه با عملکرد نامطلوب سازمانهای صنفی، اجتماعی شدن حرفهای نیروهای تازهوارد را دستخوش نابسامانی نمود. در کنار این تغییرات، شرایط نامناسب اقتصادی، همراه با رشد ناهنجاریهای اجتماعی حساسیت اخلاقی بازاریان را برای پایبندی به اخلاق کسب و کار کاهش داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.