مقاله مدل‌سازی محاسباتی توان و راندمان حرارتی در یک چرخه دیزل برگشت‌ناپذیر با ظرفیت گرماهای ویژه متغیر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مدل‌سازی محاسباتی توان و راندمان حرارتی در یک چرخه دیزل برگشت‌ناپذیر با ظرفیت گرماهای ویژه متغیر دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل‌سازی محاسباتی توان و راندمان حرارتی در یک چرخه دیزل برگشت‌ناپذیر با ظرفیت گرماهای ویژه متغیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل‌سازی محاسباتی توان و راندمان حرارتی در یک چرخه دیزل برگشت‌ناپذیر با ظرفیت گرماهای ویژه متغیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل‌سازی محاسباتی توان و راندمان حرارتی در یک چرخه دیزل برگشت‌ناپذیر با ظرفیت گرماهای ویژه متغیر :

تعداد صفحات :۲۱

در این تحقیق عملکرد سیکل دیزل استاندارد هوا با استفاده از ترمودینامیک زمان محدود بررسی شده است. در این مدل رابطه غیرخطی بین گرماهای ویژه سیال کاری و دمای متناظر با آن‌ها، اتلاف اصطکاکی متناظر با سرعت متوسط پیستون، برگشت‌ناپذیری­هایی حاصل از راندمان های تراکم و انبساط، اتلاف انتقال حرارت و تعداد سیکل موتور در نظر گرفته شده­اند. رابطه بین توان خروجی و نسبت تراکم و همچنین رابطه بین راندمان حرارتی و نسبت تراکم به کمک روش­های عددی و با استفاده از نرم افزار MATLAB مورد بررسی قرار گرفت. اثر برگشت‌ناپذیری­های داخلی، اتلاف انتقال حرارت، اتلاف اصطکاکی و تعداد سیکل موتور روی عملکرد سیکل بررسی شده است. نتایج نشان می­دهد با افزایش برگشت‌ناپذیری داخلی، اتلاف اصطکاکی و تعداد سیکل موتور، توان خروجی و راندمان حرارتی کاهش می‌یابد. اتلاف انتقال حرارت هیچ تأثیری روی توان خروجی ندارد. همچنین افزایش اتلاف انتقال حرارت، منجر به کاهش راندمان حرارتی می­شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.