مقاله مدلسازی محاسباتی توان و راندمان حرارتی در یک چرخه دیزل برگشتناپذیر با ظرفیت گرماهای ویژه متغیر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلسازی محاسباتی توان و راندمان حرارتی در یک چرخه دیزل برگشتناپذیر با ظرفیت گرماهای ویژه متغیر دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی محاسباتی توان و راندمان حرارتی در یک چرخه دیزل برگشتناپذیر با ظرفیت گرماهای ویژه متغیر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی محاسباتی توان و راندمان حرارتی در یک چرخه دیزل برگشتناپذیر با ظرفیت گرماهای ویژه متغیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلسازی محاسباتی توان و راندمان حرارتی در یک چرخه دیزل برگشتناپذیر با ظرفیت گرماهای ویژه متغیر :
تعداد صفحات :۲۱
در این تحقیق عملکرد سیکل دیزل استاندارد هوا با استفاده از ترمودینامیک زمان محدود بررسی شده است. در این مدل رابطه غیرخطی بین گرماهای ویژه سیال کاری و دمای متناظر با آنها، اتلاف اصطکاکی متناظر با سرعت متوسط پیستون، برگشتناپذیریهایی حاصل از راندمان های تراکم و انبساط، اتلاف انتقال حرارت و تعداد سیکل موتور در نظر گرفته شدهاند. رابطه بین توان خروجی و نسبت تراکم و همچنین رابطه بین راندمان حرارتی و نسبت تراکم به کمک روشهای عددی و با استفاده از نرم افزار MATLAB مورد بررسی قرار گرفت. اثر برگشتناپذیریهای داخلی، اتلاف انتقال حرارت، اتلاف اصطکاکی و تعداد سیکل موتور روی عملکرد سیکل بررسی شده است. نتایج نشان میدهد با افزایش برگشتناپذیری داخلی، اتلاف اصطکاکی و تعداد سیکل موتور، توان خروجی و راندمان حرارتی کاهش مییابد. اتلاف انتقال حرارت هیچ تأثیری روی توان خروجی ندارد. همچنین افزایش اتلاف انتقال حرارت، منجر به کاهش راندمان حرارتی میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.