مقاله نقش راهبردهای شناختی و فراشناختی در انگیز? پیشرفت فراگیران نظام آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش راهبردهای شناختی و فراشناختی در انگیز? پیشرفت فراگیران نظام آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش راهبردهای شناختی و فراشناختی در انگیز? پیشرفت فراگیران نظام آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش راهبردهای شناختی و فراشناختی در انگیز? پیشرفت فراگیران نظام آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش راهبردهای شناختی و فراشناختی در انگیز? پیشرفت فراگیران نظام آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات :
تعداد صفحات :۳۶
این مقاله بر اساس پژوهشی که به منظور بررسی مقاله نقش راهبردهای شناختی و فراشناختی در انگیز? پیشرفت فراگیران نظام آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه متخصصین انجام یافته، تدوین شده است. روش تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی است. از تعداد هفتاد نفر متخصصین (برنامهریزی درسی، تکنولوژی آموزشی، آموزش الکترونیکی) دانشگاههای تهران (شهید بهشتی، علامه طباطبائی، تربیت مدرس، تربیت معلم، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران) پنجاه و هشت نفر به شیو نمونهگیری طبقهای انتخاب شدند. ابزار پژوهش پرسشنام محقق ساخته است با چهل و شش گویه و پایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ ۸۵۸۲ / ۰ محاسبه گردیده است. دادههای جمعآوری شده از طریق نرمافزار spss مورد بررسی قرار گرفت. جهت پاسخگویی به سؤالات پژوهش از آمار توصیفی و آزمون خیدو، آزمون آنالیز واریانس (F فیشر)، آزمون دانکن و t دو نمونهای استفاده شده است. یافتههای حاصل از پژوهش نشان میدهد که از بین راهبردهای شناختی راهبرد تکرار و مرور و بسط و گسترش معنایی و سازماندهی هر کدام به ترتیب دارای نقش خیلی زیاد، خیلی زیاد و زیاد هستند و راهبرد بسط و گسترش معنایی بیشترین نقش را در انگیز پیشرفت فراگیران دارد. و از بین راهبردهای فراشناختی، راهبرد برنامهریزی، کنترل و نظارت و نظمدهی هر کدام به ترتیب دارای نقش زیاد، خیلی زیاد و زیاد هستند که راهبرد کنترل و نظارت بیشترین نقش را در انگیز پیشرفت فراگیران دارد و تفاوت معنیداری بین نقشهای راهبردهای شناختی و فراشناختی وجود ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.