مقاله بررسی رابطهی ذهنیت فلسفی و ایدئولوژی برنامه درسی با رویکردهای تدریس در دبیران متوسطه دوم نظری.
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطهی ذهنیت فلسفی و ایدئولوژی برنامه درسی با رویکردهای تدریس در دبیران متوسطه دوم نظری. دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطهی ذهنیت فلسفی و ایدئولوژی برنامه درسی با رویکردهای تدریس در دبیران متوسطه دوم نظری. کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطهی ذهنیت فلسفی و ایدئولوژی برنامه درسی با رویکردهای تدریس در دبیران متوسطه دوم نظری.،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطهی ذهنیت فلسفی و ایدئولوژی برنامه درسی با رویکردهای تدریس در دبیران متوسطه دوم نظری. :
تعداد صفحات :۳۶
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطهی ذهنیت فلسفی و ایدئولوژی برنامه درسی با رویکردهای تدریس دبیران میباشد. جامعه پژوهش حاضر شامل دبیران دوره متوسطه دوم نظری شهرستان نهاوند به تعداد ۲۴۴ نفر می باشد که با روش سرشماری در نهایت ۱۸۳پرسشنامه جمعآوری گردید. ابزار پژوهش حاضر شامل پرسشنامههای ذهنیت فلسفی(۱۳۸۲)، ایدئولوژی برنامه درسی(۱۳۹۳) و رویکردهای تدریس(۲۰۰۷) میباشدروایی صوری پرسشنامهها با استفاده از نظر متخصصان تایید گردید؛ ضریب آلفای کرونباخ برای ذهنیت فلسفی ۷۲/۰و رویکرد تدریس ۸۵/۰ و ضریب بازآزمایی برای هریک از ابعاد ایدئولوزی بالاتر از ۶۹/۰ به دست آمد. یافتهها نشان داد که، ذهنیت فلسفی دبیران(۶۳/۰۱،۰/0P<) بالاتر از حد متوسط بوده، ایدئولوژی غالب در بین آنان کارایی اجتماعی بود و رویکرد تدریس معلم – محور بیش از رویکرد محصل- محور مورد حمایت دبیران میباشد. همچنین نتایج حاکی از رابطهی معنیدار ذهنیت فلسفی و بُعد انعطافپذیری با ایدئولوژی دانش پژوهان علمی، یادگیرنده محور و بازسازی اجتماعی بود. همچنین رابطه معنیداری بین ذهنیت فلسفی با رویکرد معلم- محور(۰۵/0P>)، و نیز ابعاد جامعیت و تعمق از ذهنیت فلسفی با رویکردهای معلم- محور و شاگرد- محور مشاهده گردید. وجود ارتباط مثبت معنیدار بین رویکرد تدریس معلم- محور با رویکرد تدریس محصل- محور (۰۱/0P<، ۳۳/0r=) از دیگر یافتههای پژوهش حاضر به شمار میآید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.