مقاله شناسایی و اولویت بندی موانع جذب نیروهای داوطلب ورزشی در آموزش و پرورش شهرستان کرج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله شناسایی و اولویت بندی موانع جذب نیروهای داوطلب ورزشی در آموزش و پرورش شهرستان کرج دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و اولویت بندی موانع جذب نیروهای داوطلب ورزشی در آموزش و پرورش شهرستان کرج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویت بندی موانع جذب نیروهای داوطلب ورزشی در آموزش و پرورش شهرستان کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویت بندی موانع جذب نیروهای داوطلب ورزشی در آموزش و پرورش شهرستان کرج :

تعداد صفحات :۲۵

نیروهای داوطلب یک جزء حیاتی از نیروی کار مورد نیاز برای ارائه برنامه­های ورزشی با کیفیت بالا برای مسابقات ورزشی هستند. در سراسر دنیا، گرو­های وسیعی از مردم وقت خود را صرف فعالیت­های نیروهای داوطلب می­کنند. انگیزه­های این افراد صرف نظر از از نوع فعالیت­هایشان، کمک به دیگران می­باشد. هدف از انجام این پژوهش، شناسایی واولویت بندی موانع جذب نیروهای داوطلب در ورزش آموزش و پرورش شهرستان کرج می­باشد.
روش پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر ماهیت، توصیفی- تحلیلی است. جامعه آماری پژوهش، تمامی کارکنان(۵۹۲ نفر) برگزار کننده­ مسابقات آموزشگاهی آموزش و پرورش شهرستان کرج بودند. روش نمونه گیری به صورت خوشه­ای چند مرحله­ای بود. برحسب نواحی چهارگانه و بر طبق حجم نمونه مورگان، ۲۳۴ نفر به عنوان نمونه مورد مطالعه انتخاب شدند. ابزار جمع­آوری داده­ها، پرسشنامه­ای محقق ساخته بود. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه، توسط ۱۲ نفر از اساتید دانشگاه تایید شد. پایایی کلی پرسشنامه نیز با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ (۸۸۸. )، به دست آمد. برای تجزیه و تحلیل آماری داده­ها از آمار توصیفی و آمار استنباطی (روش تحلیل عاملی– اکتشافی و تی تک نمونه­ای) استفاده شد. براساس تحلیل عاملی ۳۲ متغیر در شش گروه با عناوین روانی، ارتباطی- اطلاعاتی، فردی، قانونی، ساختاری و اداری- سازمانی قرار گرفتند. با استفاده از مقیاس پنج ارزشی لیکرت، میزان اهمیت متغیرها بررسی شد که بر این اساس، عامل ارتباطی- اطلاعاتی با واریانس ۲۷.۰۰۹، عامل فردی با واریانس ۱۶.۸۹ و عامل قانونی با واریانس ۱۱.۳۳، با اهمیت­ترین موانع بودند.
بنابراین، براساس نتایج پژوهش پیشنهاد می­شود که متولیان ورزش در آموزش و پرورش شهرستان کرج سطح اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان را نسبت به فواید داوطلبی افزایش دهند و واحد داوطلبی را در تشکیلات و ساختار ادارات آموزش و پرورش جهت گزینش و جذب نیروهای داوطلب ایجاد نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.