مقاله گونه شناسی فرهنگی کاربران محبوب شبکه اجتماعی فیسنما به روش نظریه زمینه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله گونه شناسی فرهنگی کاربران محبوب شبکه اجتماعی فیسنما به روش نظریه زمینه ای دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله گونه شناسی فرهنگی کاربران محبوب شبکه اجتماعی فیسنما به روش نظریه زمینه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله گونه شناسی فرهنگی کاربران محبوب شبکه اجتماعی فیسنما به روش نظریه زمینه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله گونه شناسی فرهنگی کاربران محبوب شبکه اجتماعی فیسنما به روش نظریه زمینه ای :

تعداد صفحات :۴۱

تکنولوژی‌های اطلاعاتی تاثیرات شگرفی بر جامعه گذاشته‌اند که مهم‌ترین بخش از این تاثیرات بر فرهنگ بوده، چیزی که بارلو آن را جدی‌ترین تحول فرهنگی از کشف آتش تا کنون می‌داند. از مهمترین تکنولوژی‌های اطلاعاتی در چند سال اخیر شبکه‌های اجتماعی هستند که رشد غیر قابل باوری به لحاظ جذب کاربر داشته‌اند. در ایران نیز شبکه اجتماعی با نام فیس‌نما توانسته در عرض ۳ سال حدود ۲ میلیون کاربر به خود جذب کرده و در صدر پربیننده‌ترین سایت‌های ایرانی قرار گیرد. هدف از این تحقیق، این است که بدانیم کابران شبکه اجتماعی فیس‌نما در چند گونه فرهنگی جای می‌گیرند. به دلیل اینکه تا به حال کار تحقیقی خاصی در این موضوع صورت نگرفته و نظریات خاصی در این مورد وجود نداشت، لاجرم از روش نظریه زمینه‌ای که مبتنی بر نظریه نیست استفاده کردیم. نتایج تحقیق بیانگر این مطلب بود که ۵ گونه اصلی کاربری در شبکه اجتماعی فیس‌نما با عناوین «عاشق و توجه به زندگی عاشقانه»، «علاقمند به زندگی دینی و عمل به توصیه‌های دینی»، «توجه به سخنان بزرگان برای زندگی بهتر»، «شاد و سرزنده و با نشاط»، «تنها و منزوی و دلشکسته» وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.