مقاله رسانه و تعلقپذیری ملی: مطالعهای در باب تأثیر رسانههای جمعی بر تعلقپذیری ملی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رسانه و تعلقپذیری ملی: مطالعهای در باب تأثیر رسانههای جمعی بر تعلقپذیری ملی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رسانه و تعلقپذیری ملی: مطالعهای در باب تأثیر رسانههای جمعی بر تعلقپذیری ملی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رسانه و تعلقپذیری ملی: مطالعهای در باب تأثیر رسانههای جمعی بر تعلقپذیری ملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رسانه و تعلقپذیری ملی: مطالعهای در باب تأثیر رسانههای جمعی بر تعلقپذیری ملی :
تعداد صفحات :۳۴
هدف اساسی پژوهش حاضر، تعیین رابطه بین عوامل اجتماعی و میزان قومگرایی شهروندان شهر تبریز میباشد. در ارتباط با متغیرهای تحقیق، به لحاظ نظری از دیدگاههای اسمیت، تامپسون، جنکیز،گیدنز، …، استفاده شده است. روش تحقیق پیمایشی بوده و ابزار اندازهگیری پرسشنامه بسته پاسخ میباشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل شهروندان زن و مرد شهر تبریز می باشد که با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه به تعداد ۴۰۰ نفر و به روش نمونهگیری طبقهای تصادفی انتخاب شدهاند. پس از جمعآوری پرسشنامهها، اطلاعات لازم توسط نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. جهت آزمون فرضیات نیز به تناسب سطح متغیرها، از آزمون ضریب همبستگیr پیرسون، تحلیل رگرسیون استفاده شده است. بر اساس نتایج تحقیق، میانگین قومگرایی در بین شهروندان شهر تبریز ۵۴/۷۴ میباشد که نشان میدهد به نسبت بالایی از پاسخدهندگان پایبند هویت ملی و ارزشهای ملی خود میباشند. نتایج تحلیل رگرسیون چند متغیره نشان میدهد، متغیرهای شبکههای ماهوارهای، شبکههای اجتماعی و رسانهها ۸/۲۲ درصد تغییرات متغیر تعلقپذیری ملی را تبیین میکنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.