مقاله تاثیر تبلیغاتِ بازرگانی بر نگرش به مدیریت بدن (موردِ مطالعه: شهروندانِ بالای ۱۸ سال کرمانشاه)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر تبلیغاتِ بازرگانی بر نگرش به مدیریت بدن (موردِ مطالعه: شهروندانِ بالای ۱۸ سال کرمانشاه) دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر تبلیغاتِ بازرگانی بر نگرش به مدیریت بدن (موردِ مطالعه: شهروندانِ بالای ۱۸ سال کرمانشاه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر تبلیغاتِ بازرگانی بر نگرش به مدیریت بدن (موردِ مطالعه: شهروندانِ بالای ۱۸ سال کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر تبلیغاتِ بازرگانی بر نگرش به مدیریت بدن (موردِ مطالعه: شهروندانِ بالای ۱۸ سال کرمانشاه) :
تعداد صفحات :۴۵
امروزه تصور جهان بدون تبلیغات، تقریبا ناممکن مینماید و شاهد این مدعا آن است که هر فرد –خواسته یا ناخواسته- در محیط زندگی خود، روزانه در معرض صدها آگهی، پیام تبلیغی و ترویجی قرار دارد. تاثیرپذیری ما از این انبوه پیامها و اطلاعات به دلیل اینکه انسان همواره به اطلاعات، ارتباطات و مصرف کالا نیازمند است، اجتناب ناپذیر است. در مورد تأثیرپذیری بدن از تبلیغات رسانهها صاحب نظران معتقدند زنان و مردان همواره در تلاشاند تا بتوانند با بالا بردن کیفیت ظاهری بدن، خود را با انتظارات اجتماعی و فرهنگی جامعه که از سوی تبلیغات رسانهها ترویج میشود هماهنگ سازند، همچنین روزنامه ها، مجلات و تلویزیون همگی سرشار از پیامهایی هستند که چگونگی جراحی پلاستیک و نیز جذاب سازی و نمایش جنسی بدن را ترویج میکنند. هدف این مطالعه بررسی نقش تبلیغات بازرگانی در نگرش به مدیریت بدن است. در ابتدا مطالعات انجام شده را بررسی کرده و سپس با استفاده از نظریه کاشت فرضیهها به آزمون گذاشته شدند. این پژوهش با استفاده از روش پیمایشی و تکینکِ جمعآوری پرسشنامه انجام شده است. جامعه آماری، شهروندانِ بالای ۱۸ سالِ کرمانشاه میباشد که حجم نمونه ۴۰۰ نفر برآورد شده است؛ روش نمونهگیری تلفیقی و ترکیبی بوده بدین صورت که با استفاده از تکنیک چند مرحلهای و سهمیهای، جمعیت یا حجم نمونه انتخاب شده است. نتایجِ این پژوهش نشان میدهد که بینِ تبلیغاتِ بازرگانی و نگرش به زیبایی، نگرش به سلامت رفتاری، نگرش به آرایش و بهداشت، نگرش به کنترل وزن، نگرش به پوشش ظاهری رابطه معنادار وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.