مقاله ارزیابی ارتباط مدیریت دانش با مصرف کالاهای فرهنگی در میان کتابداران دانشگاهی ‌شهر اصفهان (دانشگاه اصفهان، صنعتی و علوم پزشکی اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزیابی ارتباط مدیریت دانش با مصرف کالاهای فرهنگی در میان کتابداران دانشگاهی ‌شهر اصفهان (دانشگاه اصفهان، صنعتی و علوم پزشکی اصفهان) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی ارتباط مدیریت دانش با مصرف کالاهای فرهنگی در میان کتابداران دانشگاهی ‌شهر اصفهان (دانشگاه اصفهان، صنعتی و علوم پزشکی اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی ارتباط مدیریت دانش با مصرف کالاهای فرهنگی در میان کتابداران دانشگاهی ‌شهر اصفهان (دانشگاه اصفهان، صنعتی و علوم پزشکی اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی ارتباط مدیریت دانش با مصرف کالاهای فرهنگی در میان کتابداران دانشگاهی ‌شهر اصفهان (دانشگاه اصفهان، صنعتی و علوم پزشکی اصفهان) :

تعداد صفحات :۲۷

این پژوهش با هدف ارزیابی رابطه بین مدیریت دانش و مصرف کالاهای فرهنگی در میان کتابداران دانشگاهی شهر اصفهان (دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان) از خانواده تحقیقات کاربردی و به شیوه همبستگی در سال ۱۳۹۲ انجام گرفته است. جامعه آماری این پژوهش، ۱۵۵ نفر شامل کتابداران سه دانشگاه بزرگ شهر اصفهان (دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان) است که به کمک جدول حجم نمونه مورگان و بر اساس روش نمونه‏گیری سهمیه‌ای و تصادفی تعداد ۱۰۵ نفر از آن‏ها به عنوان نمونه انتخاب شده‌اند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسش‏نامه است. برای تجزیه و تحلیل داده‏های به‏دست آمده از پرسش‏نامه نیز از نرم افزارهای آماری SPSS 19 و Amos Graphics برای تجزیه و تحلیل‌های مدل‏سازی و معادلات ساختاری استفاده شد و برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از شاخص‌های آمار توصیفی و استنباطی نظیر ضرایب همبستگی استفاده شده است. نتایج گویای وجود رابطه معنادار بین دو متغیر اصلی پژوهش در دو بعد بررسی رابطه دو متغیره و در بعد مدل‏سازی معادله ساختاری هستند. به‏نحوی که هر دو ضریب به‏دست آمده مثبت و معنادار است. به‏عبارت بهتر میزان مدیریت دانش افراد تأثیر مثبت و معناداری بر میزان مصرف کالاهای فرهنگی آنان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.