مقاله بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی :

تعداد صفحات :۲۴

هدف: پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل مؤثر برحضور تماشاگران مازندرانی در لیگ برتر والیبال تدوین شده است.
روش‌شناسی: این تحقیق به لحاظ شیوه گردآوری داده­ها از نوع تحقیقات توصیفی _پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق را کلیه تماشاگران حاضر در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران در سال۹۲-۹۱ بین تیم کاله با تیم­های سایپا، متین­ ورامین و پیکان تشکیل دادند. تعداد۳۶۱ نفر با استفاده از جدول مورگان به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع­آوری داده­ها پرسشنامه محقق ساخته شامل عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در۴حوزه اقتصادی، جذابیت بازی، اولویت­های تماشاگران و تسهیلات و امکانات با ۲۶ گویه بود. روایی پرسشنامه توسط ۹تن از متخصصین تربیت بدنی تایید و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ ۸۵/۰ محاسبه شد. در این تحقیق از آمار توصیفی برای طبقه­بندی و خلاصه کردن یافته­ها و برای تجزیه و تحلیل یافته­ها از آمار استنباطی(آزمون تی با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس ) و (مدل­سازی معادلات ساختاری در نرم­افزار لیزرل) استفاده شد.
یافته‌ها: براساس نتایج تحقیق، عوامل جذابیت، اولویت­های تماشاگران و امکانات و تسهیلات ارتباط معناداری با تمایل به حضور و جذب تماشاگران داشتند اما عامل اقتصادی تأثیری بر حضور تماشاگران نداشت(p<0/05). نتایج مدل­سازی معادلات ساختاری نشان داد که عامل امکانات و تسهیلات (۹۵/۱۱ =t، بارعاملی ۸۹/۰) بیشترین تاثیر را در بین عامل­ها داراست و عامل جذابیت(۶۱/۷=t، بارعاملی ۶۵/۰) کمترین اثر را داشت.
نتیجه‌گیری: توجه به عوامل جذابیت، اولویت­های تماشاگران و تسهیلات و برنامه­ریزی جامع و دقیق، جهت بهبود این عوامل، می­تواند نقش پررنگی در جذب تماشاگران والیبال به سالنها در ایران داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.