مقاله بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی :
تعداد صفحات :۲۴
هدف: پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل مؤثر برحضور تماشاگران مازندرانی در لیگ برتر والیبال تدوین شده است.
روششناسی: این تحقیق به لحاظ شیوه گردآوری دادهها از نوع تحقیقات توصیفی _پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق را کلیه تماشاگران حاضر در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران در سال۹۲-۹۱ بین تیم کاله با تیمهای سایپا، متین ورامین و پیکان تشکیل دادند. تعداد۳۶۱ نفر با استفاده از جدول مورگان به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار جمعآوری دادهها پرسشنامه محقق ساخته شامل عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در۴حوزه اقتصادی، جذابیت بازی، اولویتهای تماشاگران و تسهیلات و امکانات با ۲۶ گویه بود. روایی پرسشنامه توسط ۹تن از متخصصین تربیت بدنی تایید و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ ۸۵/۰ محاسبه شد. در این تحقیق از آمار توصیفی برای طبقهبندی و خلاصه کردن یافتهها و برای تجزیه و تحلیل یافتهها از آمار استنباطی(آزمون تی با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس ) و (مدلسازی معادلات ساختاری در نرمافزار لیزرل) استفاده شد.
یافتهها: براساس نتایج تحقیق، عوامل جذابیت، اولویتهای تماشاگران و امکانات و تسهیلات ارتباط معناداری با تمایل به حضور و جذب تماشاگران داشتند اما عامل اقتصادی تأثیری بر حضور تماشاگران نداشت(p<0/05). نتایج مدلسازی معادلات ساختاری نشان داد که عامل امکانات و تسهیلات (۹۵/۱۱ =t، بارعاملی ۸۹/۰) بیشترین تاثیر را در بین عاملها داراست و عامل جذابیت(۶۱/۷=t، بارعاملی ۶۵/۰) کمترین اثر را داشت.
نتیجهگیری: توجه به عوامل جذابیت، اولویتهای تماشاگران و تسهیلات و برنامهریزی جامع و دقیق، جهت بهبود این عوامل، میتواند نقش پررنگی در جذب تماشاگران والیبال به سالنها در ایران داشته باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.