مقاله تحلیل فنّی روش‌های نرم افزاری در طرّاحی روسازی بتنی غیرمسلّح درزدار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیل فنّی روش‌های نرم افزاری در طرّاحی روسازی بتنی غیرمسلّح درزدار دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل فنّی روش‌های نرم افزاری در طرّاحی روسازی بتنی غیرمسلّح درزدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل فنّی روش‌های نرم افزاری در طرّاحی روسازی بتنی غیرمسلّح درزدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل فنّی روش‌های نرم افزاری در طرّاحی روسازی بتنی غیرمسلّح درزدار :

تعداد صفحات :۲۶

با توجه به پیچیدگی رفتار بستر و دال روسازی و گوناگونی بار وارده به روسازی، تحلیل آن برای محاسب تنش‌ها و تغییرمکان‌ها با دست یک کار بسیار دشوار بوده و استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی روز برای طرّاحی روسازی بتنی اجتناب‌ناپذیر است. در این تحقیق دو نرم‌افزارKENSLABS و EverFE که از نرم‌افزارهای تحلیل روسازی بتنی غیرمسلّح درزدار می‌باشند، مورد بررسی قرارگرفته و نتایج تحلیل یک دال نمونه با استفاده از این نرم‌افزارها با روش تحلیلی وسترگارد مورد مقایسه قرارگرفته‌اند. مدل بستر مورد استفاده در نرم-افزارها و در روش وسترگارد، مدل وینکلر بوده لذا مقایس نتایج امکان‌پذیر می‌باشد. یکی از مدل‌های سازه‌ای که برای تحلیل دال به‌کار می‌رود، روش المان محدود است، که روش تحلیلی وسترگارد و نرم‌افزارهای مذکور همگی از این روش در تحلیل دال استفاده می‌کنند. برای مقایس نتایج تحلیل در این سه روش، دالی به طول ۵۷/۴ و عرض ۶۵/۳ با ضخامت‌های مختلف و بار ۸۰ کیلونیوتن مورد تحلیل قرارگرفته است. این دال در سه حالت بار در گوشه، بار در لبه و بار در داخل دال مورد ارزیابی قرارگرفته و جداول و نمودارهایی برای بررسی نتایج هر روش به تفکیک ارائه شده است. در مقایس نتایج بین سه حالت بارگذاری، مشخص گردید در حالت بار در گوشه برای دال با بستر مایع بیش‌ترین تنش‌ها وجود داشته و با افزایش ضخامت دال اختلاف بین تنش‌ها در سه حالت بار انتخاب شده کاهش می‌یابد. همچنین مشاهده گردید که نرم‌افزار EverFE به دلیل انجام المان‌بندی در راستای ضخامت دال، نتایج دقیق‌تری را نسبت به دو روش دیگر ارائه می‌دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.