مقاله شبکه اضطراری ترافیک شهری برای تسریع عملیات امداد و نجات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبکه اضطراری ترافیک شهری برای تسریع عملیات امداد و نجات دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبکه اضطراری ترافیک شهری برای تسریع عملیات امداد و نجات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبکه اضطراری ترافیک شهری برای تسریع عملیات امداد و نجات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبکه اضطراری ترافیک شهری برای تسریع عملیات امداد و نجات :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

هدف طرح جامع مدیریت بحران شهری افزایش ایمنی و کاهش تلفات جانی و خسارت مالی شهروندان در برابرحوادث و سوانح غیر مترقبه از قبیل زلزله است. بخشی از طرح جامع مدیریت بحران شهری تعیین و تدوین شبکه اضطراری ترافیک شهری برای دسترسی آسان به قربانیان سوانح و تسریع در انجام عملیات جستجو، امداد ونجات می باشد.
در تعیین و تدوین شبکه اضطراری ترافیک، شبکه ای از معابر موجود شهر بعنوان شبکه اضطراری ترافیک برای اجرای عملیات جستجو، امداد و نجات در مناطق آسیب پذیر و تامین دسترسی به مراکز امدادی و درمانی،‌ مطالعه و تعیین می شود.
در سلسله مراحل مطالعهتعیین شبکه اضطراری ترافیک، با استفاده از نقشه های GIS، مراکز امدادی و درمانی شامل ایستگاه های آتش نشانی و خدمات ایمنی و سازمان های خدمات امدادی و درمانی مشخص میگردند. مناطق و مراکز جمعیتی آسیب پذیر شهر شامل جمعیت و تراکم جمعیت و ساختمان طبق مطالعات آسیب پذیری تعیین می شوند. تجهیزات و تاسیسات شهری خطرزا مکان هایی هستند که دارای ریسک بالا در برابر حوادث غیرمترقبه می باشند.
مسیرهای شبکه اضطراری ترافیک طوری انتخاب می شوند که کوتاه ترین مسیر را از مراکز امدادی و درمانی به مراکز جمعیتی و مراکز خطر زای شهری دارا باشند. در تعیین مسیرها، از روش تجزیه و تحلیل «کوتاه ترین مسیر» استفاده می شود، در مورد مسیر بین ایستگاه های آتش نشانی و مکان های خطر زا، ضریب اولویت به نسبت میزان ریسک برای هر مکان خطر زا تعیین میگردد. معمولا شبکه اضطراری ترافیک بین ۳۰ الی۴۰ درصد شبکه موجود ترافیک می باشد.
در این مقاله مثال هایی عملی شامل ارائه نقشه های شبکه اضطراری ترافیک شهر توکیو، هر تهارن و دستور العمل های اجرایی ذیربط آن ارائه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.