مقاله برنامه درسی مبتنی بر وب : ۱ گامی به سوی تمرکز زدایی یا تشدید تمرکز در نظام برنامه ریزی درسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برنامه درسی مبتنی بر وب : ۱ گامی به سوی تمرکز زدایی یا تشدید تمرکز در نظام برنامه ریزی درسی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برنامه درسی مبتنی بر وب : ۱ گامی به سوی تمرکز زدایی یا تشدید تمرکز در نظام برنامه ریزی درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برنامه درسی مبتنی بر وب : ۱ گامی به سوی تمرکز زدایی یا تشدید تمرکز در نظام برنامه ریزی درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برنامه درسی مبتنی بر وب : ۱ گامی به سوی تمرکز زدایی یا تشدید تمرکز در نظام برنامه ریزی درسی :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

گسترش محیط های مجازی و الکترونیکی در تمام ابعاد زندگی انسان تغییرات اساسی به بار آورده است . به کارگیری فناوریهای جدید در عرصه آموزش وپرورش به طور اعم و برنامه درسی به طور اخص، میتواند تغییرات عمدهای در ماهیت یادگیری های دانش آموزان به وجود آورد و استفاده بهینه از ظرفیتهای این فناوریها به یادگیری ها وسعت و غنای خاصی می بخشد . (۱) ویژگیهای مهم این محیط عبارتست از : الف ) ظرفیت انعطاف پذیری برای تغییر زمان ومکان تجربه تربیتی . ب ) تهیه و تولید محتوا در شکلهای مختلف چندرسانه ای ، دیداری ، متنی و شنیداری ، که به یادگیرنده اجازه می دهد متناسب با ویژگیهای شخصی خود از یک یاچند شکل محتوا بهره گیرد . ج ) ظرفیت برای دسترسی به محتواهای گوناگون در موضوعات متعدد ، محتواهایی که توسط برنامه ریزان ،پژوهشگران ، معلمان و دانش آموزان تولید می شود . د ) ظرفیت برقراری ارتباط و تعامل بین انسان و ماشین در شکلهای مختلف : متن، گفتگو، دیداری و شنیداری ).۲) تسهیل و تسریع در بازبینی و برقراری ابر لینکها ۲ ، تسهیل شکلهای تعامل معلم و دانش آموز از ویژگیهای دیگر آن است .
در مقابل این گونه ویژگیها، برنامههای درسی » برنامه های درسی مقاوم در برابر زمینه ۳ « قرار دارند که ًغالبا مولد نظامهای برنامه ریز ی درسی متمرکز می باشند . بر این اساس، برای غنا و عمق بخشیدن به تجربه یادگیری دانشآموزان، استفاده از وب در برنامه درسی امری اساسی است که قابلیت توجه به تفاوتهای فردی، پرورش قوه خلاقیت، و ملاحظه ویژگیهای بومی و محلی را داراست

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.