مقاله بررسی رابطهی بین خلاقیت با خودکارآمدی رایانهای در دانشجویان کارشناسی رشتهی تکنولوژی آموزشی دانشکدهی روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطهی بین خلاقیت با خودکارآمدی رایانهای در دانشجویان کارشناسی رشتهی تکنولوژی آموزشی دانشکدهی روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطهی بین خلاقیت با خودکارآمدی رایانهای در دانشجویان کارشناسی رشتهی تکنولوژی آموزشی دانشکدهی روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطهی بین خلاقیت با خودکارآمدی رایانهای در دانشجویان کارشناسی رشتهی تکنولوژی آموزشی دانشکدهی روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطهی بین خلاقیت با خودکارآمدی رایانهای در دانشجویان کارشناسی رشتهی تکنولوژی آموزشی دانشکدهی روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی :
تعداد صفحات :۴۲
فراگیر شدن استفاده از رایانهها، ضرروت توجه به خلاقیت و تأثیر آن بر خودکارآمدی دانشجویان از عوامل مهم در موفقیت دانشجویان و دانشآموزان میباشد. از این تحقیق بررسی رابطهی بین خلاقیت و خودکارآمدی رایانهای در بین دانشجویان کارشناسی رشتهی تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی میباشد. جامعهیآماری پژوهش، دانشجویان روزانه و شبانه کارشناسی رشتهی تکنولوژی آموزشی دانشکدهی روانشناسی و علومتربیتی دانشگاه علامه طباطبایی میباشند که نمونهی آماری پژوهش موردنظر به تعداد ۱۵۹ نفر از دانشجویان دانشگاه علامه بودند که با استفاده از روش نمونهگیری خوشهای در دسترس انتخاب شدند ابزار مورد استفاده در این تحقیق آزمون خلاقیت عابدی و پرسشنامهی مقیاس خودکارآمدی رایانهای مورفی، کوور و اوون[۱] بود که به شیوهی همبستگی اجرا شد. یافتههای این پژوهش نشان داد که ۱. بین خلاقیت و خودکارآمدی رایانهای، رابطهی معناداری وجود دارد؛ ۲. بین سیالی و خودکارآمدی رایانهای رابطهی معناداری وجود دارد؛ ۳. بین ابتکار و خودکارآمدی رایانهای رابطه معناداری وجود دارد؛ ۴. بین انعطاف پذیری و خودکارآمدی رایانهای رابطه معناداری وجود دارد؛ ۵. بین بسط و خودکارآمدی رایانهای رابطهی معناداری وجود دارد؛ ۶. بین دختران و پسران در مورد میزان رابطه بین خلاقیت و خودکارآمدی رایانهای تفاوت معناداری وجود ندارد؛ ۷. میزان این رابطه در دانشجویان ترمهای بالاتر تحصیلی بیشتر از دانشجویان ترمهای پایینتر است. به طور کلی نتایج این پژوهش در بخشهای مختلف آن نشان دهندهی رابطهی بالای بین خلاقیت و خودکارآمدی رایانهای بود و همچنین مشاهده شد که در این مورد بین دختران و پسران دانشجو تفاوت معناداری وجود ندارد و همچنین میزان این رابطه در میان دانشجویان ترمهای هشتم، هفتم و پنجم تحصیلی بالاتر از دانشجویان ترمهای دوم، سوم و ششم تحصیلی، بود و این یافتهها تا حدود زیادی نیز با نتایج سایر پژوهشهای انجام شده، مطابقت داشت. [۱]. Murphy ,cover,owen
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.