مقاله بررسی رابطه‏ی بین خلاقیت با خودکارآمدی رایانه‏ای در دانشجویان کارشناسی رشته‏ی تکنولوژی آموزشی دانشکده‏ی روان‏شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی رابطه‏ی بین خلاقیت با خودکارآمدی رایانه‏ای در دانشجویان کارشناسی رشته‏ی تکنولوژی آموزشی دانشکده‏ی روان‏شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه‏ی بین خلاقیت با خودکارآمدی رایانه‏ای در دانشجویان کارشناسی رشته‏ی تکنولوژی آموزشی دانشکده‏ی روان‏شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه‏ی بین خلاقیت با خودکارآمدی رایانه‏ای در دانشجویان کارشناسی رشته‏ی تکنولوژی آموزشی دانشکده‏ی روان‏شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه‏ی بین خلاقیت با خودکارآمدی رایانه‏ای در دانشجویان کارشناسی رشته‏ی تکنولوژی آموزشی دانشکده‏ی روان‏شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی :

تعداد صفحات :۴۲

فراگیر شدن استفاده از رایانه‏ها، ضرروت توجه به خلاقیت و تأثیر آن بر خودکارآمدی دانشجویان از عوامل مهم در موفقیت دانشجویان و دانش‏آموزان می‏باشد. از این تحقیق بررسی رابطه‏ی بین خلاقیت و خودکارآمدی رایانه‏ای در بین دانشجویان کارشناسی رشته‏ی تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی می‏باشد. جامعه‏ی‏آماری پژوهش، دانشجویان روزانه و شبانه کارشناسی رشته‏ی تکنولوژی‏ آموزشی دانشکده‏ی روان‏شناسی و علوم‏تربیتی دانشگاه علامه‏ طباطبایی می‏باشند که نمونه‏ی آماری پژوهش موردنظر به تعداد ۱۵۹ نفر از دانشجویان دانشگاه علامه بودند که با استفاده از روش نمونه‏گیری خوشه‏ای در دسترس انتخاب شدند ابزار مورد استفاده در این تحقیق آزمون خلاقیت عابدی و پرسشنامه‏ی مقیاس خودکارآمدی رایانه‏ای مورفی، کوور و اوون[۱] بود که به شیوه‏ی همبستگی اجرا شد. یافته‏های این پژوهش نشان داد که ۱. بین خلاقیت و خودکارآمدی رایانه‏ای، رابطه‏ی معنا‏داری وجود دارد؛ ۲. بین سیالی و خودکارآمدی رایانه‏ای رابطه‏ی معناداری وجود دارد؛ ۳. بین ابتکار و خودکارآمدی رایانه‏ای رابطه معناداری وجود دارد؛ ۴. بین انعطاف پذیری و خودکارآمدی رایانه‏ای رابطه‏ معناداری وجود دارد؛ ۵. بین بسط و خودکارآمدی رایانه‏ای رابطه‏ی معناداری وجود دارد؛ ۶. بین دختران و پسران در مورد میزان رابطه بین خلاقیت و خودکارآمدی رایانه‏ای تفاوت معناداری وجود ندارد؛ ۷. میزان این رابطه در دانشجویان ترم‏های بالاتر تحصیلی بیشتر از دانشجویان ترم‏های پایین‏تر است. به طور کلی نتایج این پژوهش در بخش‏های مختلف آن نشان دهنده‏ی رابطه‏ی بالای بین خلاقیت و خودکارآمدی رایانه‏ای بود و همچنین مشاهده شد که در این مورد بین دختران و پسران دانشجو تفاوت معناداری وجود ندارد و همچنین میزان این رابطه در میان دانشجویان ترم‏های هشتم، هفتم و پنجم تحصیلی بالاتر از دانشجویان ترم‏های دوم، سوم و ششم تحصیلی، بود و این یافته‏ها تا حدود زیادی نیز با نتایج سایر پژوهش‏های انجام شده، مطابقت داشت. [۱]. Murphy ,cover,owen

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.