مقاله تحلیل رابطه عناصر سرمایه فکری با رفتارهای کارآفرینان در شناسایی فرصتهای کسب و کار خلاق: کاربرد مدلسازی معادله ساختاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل رابطه عناصر سرمایه فکری با رفتارهای کارآفرینان در شناسایی فرصتهای کسب و کار خلاق: کاربرد مدلسازی معادله ساختاری دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل رابطه عناصر سرمایه فکری با رفتارهای کارآفرینان در شناسایی فرصتهای کسب و کار خلاق: کاربرد مدلسازی معادله ساختاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل رابطه عناصر سرمایه فکری با رفتارهای کارآفرینان در شناسایی فرصتهای کسب و کار خلاق: کاربرد مدلسازی معادله ساختاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل رابطه عناصر سرمایه فکری با رفتارهای کارآفرینان در شناسایی فرصتهای کسب و کار خلاق: کاربرد مدلسازی معادله ساختاری :
تعداد صفحات :۳۸
زمینه: روی آوردن به کسبوکارهای کارآفرینانه، به دلیل نقش عمده آنها در تولید اشتغال و ثروت یکی از عوامل کلیدی رشد و توسعه اقتصادی در عصر مدرن است. کارآفرینان در این فرایند با شناسایی فرصتهای جدید، تحلیل نیازهای مشتریان و سازماندهی منابع و سرمایهها منجر به بقای کسب و کار خواهند شد. چگونگی سازوکارهای رفتاری کارآفرینان در این فرایند، یک شکاف مطالعاتی است. هدف: هدف از انجام این تحقیق، بررسی رابطه عناصر سرمایه فکری بر رفتارهای متفاوت کارآفرینان در فرایند شناسایی فرصتهای کارآفرینانه است. روش پژوهش: جامعه آماری پژوهش از تولیدکنندگان برتر کشاورزی و کارآفرینان استان کرمانشاه تعداد ۱۸۸نفر بود و از تعداد ۱۰۶ نفر به عنوان نمونه از طریق نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار پژوهش پرسشنامه بود. یافتهها: نتایج مدلسازی معادله ساختاری بیانگر رابطه مثبت و معنی دار بین سرمایههای فکری و رفتارهای شناسایی فرصت بود. دانش و آگاهی، انگیزه درونی، خلاقیت و تجربه مدیریتی به ترتیب مهمترین عناصر تشکیل دهنده سرمایه فکری را تشکیل دادند. کارآفرینان قابلیت خوبی در شناسایی فرصت داشته و مرور رقابتی فرصتها، خلق راه حلهای نوآورانه و جستجوی فعال به عنوان مهمترین رفتارهای شناسایی فرصت، شناخته شد. نتیجهگیری: فرهنگسازی کار گروهی، تقویت سامانههای اطلاعاتی داخلی، برگزاری کارگاه تکنیکهای خلاقیت و کسب تجربههای مدیریت کسب و کار، برای بهبود رفتارهای خلاقانه در شناسایی فرصتها میتواند ضروری بنماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.